Gå til innhold

BK: Solnedgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei detta var vel flott!! Absolutt en sterk femmer fra meg, men så tenker jeg ; nesten sekser, og tvilen bør jo komme tiltalte tilgode.

Det er sikkert ting å pirke på med skarphet og slikt, men jeg falt for det med en gang å gidder ikke å pirke noe i det.

 

Kjempefint!

Lenke til kommentar

Det blir enda finere med en mørk grå bakgrund, en svart. Slik at man ser ytterkantene hele veien.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Nå ble jeg glad! Har sagt det før, synes du er supergod på konstruktive tilbakemeldinger her¨på Akam! Hører på deg med en gang og endrer ..

Men hvor blir det av bildene dine ? :)

 

Superfint !!! :)

Tusen takk! :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Bilder kommer...

Jeg har vært mye optatt med annet, også vil jeg jo legge litt arbeide i foto når jeg først knipser. Da øker også selvkritikken. Jeg har tatt flere bilder, men ikke som jeg har lyst til å dele.

Ellers har jeg bilder du ikke har sett, som eksempel "Når Jentungene sover" Et bilde fra Kongsberg.

Lenke til kommentar

Bilder kommer...

Jeg har vært mye optatt med annet, også vil jeg jo legge litt arbeide i foto når jeg først knipser. Da øker også selvkritikken. Jeg har tatt flere bilder, men ikke som jeg har lyst til å dele.

Ellers har jeg bilder du ikke har sett, som eksempel "Når Jentungene sover" Et bilde fra Kongsberg.

Kongsberg strekker seg helt til Hvittingfoss, vett du.. Litt greit å være litt i det "virkelige" livet iblant og. Selv nyter jeg fotoverdene litt for mye for tida. Men mann og barn synes det er deilig tror jeg, så slipper de unna all fokus og alt mas og kan drive med egne ting. :) Men det er fint å se andre sine bilder også. :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg likte bilde nummer 3 aller aller best, tror det hadde vært behagelig å hvile øynene på når en går til sengs:-). Det første bildet synes jeg var bra, men med litt mye på "toppen", men smaken er som baken. Synes du har en flott serie!

Hei, jeg likte bilde nummer 3 aller aller best, tror det hadde vært behagelig å hvile øynene på når en går til sengs:-). Det første bildet synes jeg var bra, men med litt mye på "toppen", men smaken er som baken. Synes du har en flott serie!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)

 

Her synes jeg du bør være litt stolt, fordi solnedgangsbilder florerer men det er svært sjelden de blir særlig interessanne..du har knipset noen unntak..versjon 2 er fabelaktig !

Gir en klar sekser her :)

Det var jo voldsomt, men blir jo veldig glad da! :) Tusen takk :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...