Gå til innhold

Jeg hater å jobbe, hjelp!

Anbefalte innlegg

Ja som det står i tittelen, så hater jeg å jobbe... For å være helt ærlig, så tror jeg det har mye med at jeg er lat.

Både første jobben min og andre jobben min har jeg sagt opp tidlig rett og slett fordi jeg ikke har orket mer.

Nå har jeg nettopp fått meg ny jobb i en dagligvarebutikk på et senter nær ski og er lei etter to dager. Dette er ikke en spøk engang! Jobbet to ganger og er lei. Gruer meg til jobb, og GLEDER meg til å komme meg hjem.

Noen som har samme opplevelsen? Det klikker for meg rett og slett, og jeg gruer meg noe helt sykt til neste dagen jeg skal på jobb... tanken av å være der i 8 timer og kjede meg er en vond tanke...

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det bedre med meg selv? Blir helt deprimert.

Endret av SnK18
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Først og fremst bør du ta en skikkelig test som viser hva du liker, og hvilke jobber som kan passe for deg. Det er mye rart der ute og når du finenr ut av hva du liker å jobbe med så kan du søke deg over i en slik jobb etterhvert.

Lenke til kommentar

life is unfair, deal with it.

Alle jobber blir kjedlige etter kvart. Dei som er meir eller mindre "ok" selv i lengda, må du gjerne bruke 3-10 år på utdannelse.

Vil du leve gødt, må du jobbe. Eller kan du satse på å jobbe ca 25% stilling, leige ein liten, billig hybel og leve på nudler. Og bruke resten av tiden på wow, fotball eller whatever u like;)

• Liker 6
Lenke til kommentar

Ja som det står i tittelen, så hater jeg å jobbe... For å være helt ærlig, så tror jeg det har mye med at jeg er lat.

Både første jobben min og andre jobben min har jeg sagt opp tidlig rett og slett fordi jeg ikke har orket mer.

Nå har jeg nettopp fått meg ny jobb i frukt og grønt avdelingen på et senter nær ski og er lei etter to dager. Dette er ikke en spøk engang! Jobbet to ganger og er lei. Gruer meg til jobb, og GLEDER meg til å komme meg hjem.