Gå til innhold

Ikke-vestlig innvandring blir dyrere for Norge


Anbefalte innlegg

Så 14-år gamle AUFere prøvde å ødelegge livet til Anders Breivik og måtte skytes ihjel?

Si meg, har du oppsøkt psykiater?

Det har jeg aldri sagt så det er enda en av dine stråmenn. ABB ønsket å angripe Arbeiderpartiet og det var en fullstendig irrasjonell (fordi det virket mot sin hensikt) og på alle måter forkastelig måte han gjorde det på. Likevel er risikoen stor for at andre kan reagere på samme måte etter som utviklingen vi ser i Norge fortsetter. Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Om han ikke har penger , men tjener det på å rane folk så er det enten staten som ikke gir han nok. Eller skolene som ikke utdanner han godt nok.

Der er altså en umulighet at dette er innvandrerens egen skyld?

Den enkelte forbrytelse er så godt som alltid forbryterens skyld. Men skyld kan bare fordeles i ettertid, når skaden alt er skjedd. Dersom vi vil unngå forbrytelser er vi tjent med å forstå hvorfor de skjer.

 

Geir :)

 

Selvfølgelig.

 

Derimot, om grunnen er at de ikke får nok penger fra staten; har de ikke noe her å gjøre. - Da kan de like godt reise hjem, og fortsette der.

 

Innvandrere er per min forståelse ikke et problem før de utfører kriminelle handlinger, eller begynner å snylte på trygd. - Innvandring er ment til å være det beste for landet; ikke innvandreren som kommer inn.

 

Ergo, vil en god løsning være å frata innvandrere sosiale goder; til de selv er skattebetalende arbeidere, samt å deportere alle kriminelle innvandrere.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke tid og ork til å sjekke statstikkene, men jeg mistenker at Breivik alene faktisk har drept flere nordmenn enn det muslimer tilsammen har gjort siden de første kom hit til landet.

 

Geir :)

Jeg mistenker at du tar feil.

Vel, da har vi to muligheter: Enten må du bevise at muslimene har drept fler, eller så må jeg bevise at de ikke har det. Er du som jeg mistenker du er, så er det vel ikke noe vits i å vente på at du dokumenterer dine påstander, så da får det bli min jobb å sannsynliggjøre det. Gi meg litt tid.

 

Også ikke glem ran og overfallsvoldtekter samt vold.

Nå drev ikke Breivik med voldtekt, så det er en unfair sammenligning. Vi får sammenligne mordere med mordere.

 

 

Dessuten av de drepte var omtrent 50 nordmenn, ...

Hva som er en nordmann kan vi diskutere et annet sted. Hvis du må flisespikke på hvem som var norske ofre, kan jeg sikkert begynne å trekke fra ofre som ikke var norske på den muslimske drapsstatistikken også.

 

... og alle var landsforrædere.

Og det har hva med saken om hvem som har drept flest å gjøre?

 

Hva har det med noen ting å gjøre, forresten? Skal vi begynne å skille på drap som er "fortjente" og ikke? vil du virkelig stille opp og forsvare Breiviks logikk her?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Selv tror jeg ting fungerer best dersom de er til beste for alle parter.

Selvfølgelig. Og hva er bedre for alle parter, enn at innvandreren følger loven og faktisk blir en ressurs?

 

Å deportere kriminelle innvandrere (samt asylanter), er i min bok forsvarlig, da de allerede har fått en gullbillett.

Lenke til kommentar
Og dermed er det bare et tidsspørsmål før disse idiotene går til nye angrep. Men det kan jo enkelt løses, ifølge denne logikken er det jo bare for meg å drepe absolutt alle som er mot innvandring. Det er jo deres egen skyld at jeg dreper de!

 

Så! Hva er adressen din, Bob?

ABB var såvidt jeg har skjønt positiv til innvandring inntil han selv ble utsatt for overgrep. Han startet så en prosess som endte med at han prøvde å hevne seg på Arbeiderpartiet.

 

Jeg vil på ingen måte oppfordre noen til vold eller drap, men for å oppnå det du ønsker vil en mer effektiv strategi være å drepe alle som har vært utsatt for ran, voldtekt eller vold av innvandrere før ofrene finner på å skulle hevne seg på Arbeiderpartiet/samfunnet.

Lenke til kommentar

Sukk... Her kommer jeg med en GLIMRENDE strategi, og alt dere kan komme med er innsigelser! ;p

 

Neida, det virker som om det er to typer kriminelle som vi er spesielt redde for. Den ene er voldtektsmenn som på grunn av kvinnesyn og manglende utløp for... vel, whatever voldtar her i Norge, mens den andre er personer med psykiske problemer på grunn av voldelige erfaringer i fortiden.

 

Begge disse to kan faktisk hjelpes av psykologer og psykiatere. Så jeg foreslår at alle innvandrere gis noen tester som prøver å avdekke disse. Disse testene finnes det mange av, og de fungerer faktisk.

Lenke til kommentar
Vel, det kan argumenteres for at Robert ikke er noen Breivikfan, men at hans retorikk er på linje med Mullah Krekars: "Jeg skal ikke gjøre det selv, jeg bare sier at det kommer til å skje"...
En vesentlig forskjell her er at Mullah Krekar ønsket at det han omtalte skulle skje. Jeg har ingen ønsker om flere ABB-gærninger skal gå amokk eller at vi skal få borgerkrig i Norge, men jeg ser at risikoen for det er høy og jeg ønsker å redusere den risikoen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja, jeg er helt enig i at vi burde oppfylle alle potensielle terroristers ønsker for at de skal slutte å slå oss.
Enda en stråmann?

Jeg snakker ikke om å oppfylle alle merkelige ideer om ren arisk rase, tempelriddere eller kristen stat som gærninger som ABB klarer å vikle seg inn i, men om å forhindre de overgrepene som gjør at andre kan begynne en lignende reise hvor de også kan ende opp som ABB.

Lenke til kommentar

Sånn går det, når to ulike samfunn koliderer. Endå verre blir det, når flyktninger utnyter norske systemet på det grovaste. Lover tillater det, så kvifor ikkje utnytte det? Når ein får meir peng ta å sitte heime, enn å jobbe, kvifor ikkje gjere det?

ABB er ein idiot som mislyktes med alt i livet, spilte wow og gjor ikkje ein dritt bortsett frå det. Case closed.

 

Problemet til Norge er ikkje invandrara, men flyktninger. Dei som kommer te Norge for å jobbe, dei jobber. Dei betaler skatt på lik linje med andre. Dei gjer sitt beste for å tilpasse seg samfunnet og lære språket. Fordi dei trenger det.

Problemet er flyktninger. Norske regler er alt, alt, alt for slappe på det.

Lenke til kommentar

ABB er ein idiot som mislyktes med alt i livet, spilte wow og gjor ikkje ein dritt bortsett frå det. Case closed.

 

Og du oppnådde mindre enn wow-idioten og sitter på forum å sutrer. Case closed.

Herregud... Det er da bedre å sitte på et forum å sutre enn å begå massedrap på barn og ungdom bare fordi de tror på noe annet enn det man selv gjør...

 

....Håper jeg en dag slipper å lese så ufattelig tafatte innlegg her inne... Vet liksom ikke om jeg skal le eller gråte... Som regel blir jeg bare oppgitt, slik som nå. Noen skriver jo usaklige ting bare for å fremstå som "tøffe" ... Men så blir det bare så hinsides banalt og tåpelig at man sukker tungt: De skjønner jo ikke hvor tåpelig og banalt det faktisk er selv...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...