Gå til innhold

Ikke-vestlig innvandring blir dyrere for Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Bragi: Jeg har sett litt på politistatistikken, jeg ser mange nordmenn som står for drap å voldtekt også..

Sant, Nordmenn er fortsatt majoriteten av kriminalitet. Men, hvor rart er det?

 

Poenget er jo at i forhold til befolkningstall (etnisk befolkning), er voldshandlinger langt høyere blant innvandrere (særlig ikke-vestlige)

 

Det kan vi være enige i, men så har jo nordmenn generelt en stor fordel ettersom vi har vokst opp i et relativt stabilt land med brukbar helsevern og utdanning.

 

1. Om han ikke har penger , men tjener det på å rane folk så er det enten staten som ikke gir han nok. Eller skolene som ikke utdanner han godt nok.

Der er altså en umulighet at dette er innvandrerens egen skyld?

 

Mener du da at nasjonalitet (altså fra dag 1 i vårt liv) definerer hvordan vi behandler andre?

Endret av marinated
Lenke til kommentar

Han har sammenheng med kommentaren robertaas føyde til med. Den såkalte "farlige" Muslimen har gjort mye mindre skade på det norske samfunn enn høyreekstreme nordmenn.

Slett brukern din og sjekk politistatistikken for drap, vold, ran og overfallsvoldtekt.

Nå har jeg ikke tid og ork til å sjekke statstikkene, men jeg mistenker at Breivik alene faktisk har drept flere nordmenn enn det muslimer tilsammen har gjort siden de første kom hit til landet.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Om han ikke har penger , men tjener det på å rane folk så er det enten staten som ikke gir han nok. Eller skolene som ikke utdanner han godt nok.

Der er altså en umulighet at dette er innvandrerens egen skyld?

Den enkelte forbrytelse er så godt som alltid forbryterens skyld. Men skyld kan bare fordeles i ettertid, når skaden alt er skjedd. Dersom vi vil unngå forbrytelser er vi tjent med å forstå hvorfor de skjer.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvor mange prosent av ufaglært arbeidskraft tror du er "etnisk norsk"? Hva tror du vil skje med samfunnet dersom dette tallet blir endret til 100 i løpet av kort tid?
EØS-området er fullt av ferdig utdannede og lett integrerbare arbeidstakere som har problemer med å finne jobb i hjemlandet så her prøver du å konstruere et problem som ikke eksisterer.

 

Så enkelt er det ikke, jeg som arbeidsgiver har slitt årevis med å rekruttere folk, hovedsaklig grunnet våre krav til godt/brukbar norsk(dataspråk etc)

 

Dagens bedrifter i Norge har (stort sett) minstekrav til databruk, kommunikajson og relatert.

Og ja, vi har prøvdt å integrere ikke-vestlige som NAV har sendt til oss, med støtteordninger i opplæringsprosess osv. Ingen suksess inntil videre(og vi har muligens norges letteste arbeidsplass?)

 

Dette koster mye penger for alle, både for samfunn og oss.

 

Ang. posten din som ontopic, vi har heller ingen muligheter til å hente folk fra EU-område om/hvis man ikke kan språket her på berget.

 

Ja, svenskene kan vi bruke..

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke tid og ork til å sjekke statstikkene, men jeg mistenker at Breivik alene faktisk har drept flere nordmenn enn det muslimer tilsammen har gjort siden de første kom hit til landet.

 

Geir :)

 

Jeg mistenker at du tar feil. Også ikke glem ran og overfallsvoldtekter samt vold. Dessuten av de drepte var omtrent 50 nordmenn, og alle var landsforrædere.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke tid og ork til å sjekke statstikkene, men jeg mistenker at Breivik alene faktisk har drept flere nordmenn enn det muslimer tilsammen har gjort siden de første kom hit til landet.

 

Geir :)

 

Jeg mistenker at du tar feil. Også ikke glem ran og overfallsvoldtekter samt vold. Dessuten av de drepte var omtrent 50 nordmenn, og alle var landsforrædere.

 

Heh landsforedere? Isåfall er det etter din mening og ikke etter statens mening ;)

Lenke til kommentar

Jeg mistenker at du tar feil. Også ikke glem ran og overfallsvoldtekter samt vold. Dessuten av de drepte var omtrent 50 nordmenn, og alle var landsforrædere.

Jo, de kan man glemme. Ran og overfallsvoldtekter er ikke drap.

 

Synes du forresten dødsstraff uten rettsak er en grei måte å ta hånd om landsforrædere på?

 

I så fall burde det være helt greit for meg å kalle deg, bragi, en landsforræder, og vips så kan jeg drepe deg uten at det gjør noe. For en gledelig nyhet.

 

Det betyr forresten ikke noe om du mener at du ikke er en landsforræder. Siden vi hoppet over rettsak-delen av straffeprosessen så har du ingen mulighet til å føre beviser mot min påstand. Samtidig slipper jeg å føre beviser for min egen påstand. Hvorfor kom jeg ikke på dette før nå?

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

1. Om han ikke har penger , men tjener det på å rane folk så er det enten staten som ikke gir han nok. Eller skolene som ikke utdanner han godt nok.

Der er altså en umulighet at dette er innvandrerens egen skyld?

 

Et anstendig menneske vill ikke gjør det, da har han nok noen pykiske problemer (orker ikke å ref. til bøker akk nå). Så under normale omstendigheter så vill ikke noen rane andre folk.

Lenke til kommentar
Han har sammenheng med kommentaren robertaas føyde til med.
Det er ikke enkelt å følge hvilket logisk kromspring eller stråmann du prøver deg på her. Jeg refererte til det faktum at ikke-vestlige er overrepresentert på de fleste negative statistikker. Prøver du å tolke dette som en påstand om at alle kriminelle i Norge er ikke-vestige innvandrere?

 

Den såkalte "farlige" Muslimen har gjort mye mindre skade på det norske samfunn enn høyreekstreme nordmenn.
Feil, ikke-vestlig innvandring har ødelagt langt flere liv i Norge gjennom drap, voldtekter og voldelige ran. Og det har også ført til langt større utgifter for det offentlige.

 

Og ikke glem at aksjonene til ABB var et resultat av den ikke-vestlige innvandringen som er ute av kontroll. Med overgang til muslimsk flertall i oslo styrer Arbeiderpartiet Norge mot borgerkrigslignende tilstander og da vil det kunne komme flere lignende aksjoner på "begge sider".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bullshit, aksjonene til ABB var et resultat av sykdom. Hvis du illegger ofrene skylden for mord åpner du for å bli drept for hva som helst.
Aksjonene til ABB oppstod ikke i vakum, de var et resultat blandt annet av at han ble ranet av ikke-vestlige innvandrere som igjen er en konsekvens av Arbeiderpartiets politikk.

 

Her lager Arbeiderpartiet flere hundre nye potensielle ABB-er med sin politikk:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ransoffer-nr-351-Grnland-6702489.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Og? Hvis jeg raner en bank fordi jeg mistet jobben min, betyr det at arbeidsgiveren min har skylda?
Nei, Det blir mere likt om arbeidsgiver med overlegge prøver å ødelegge livet ditt og du går til angrep på arbeidsgiver. Husk det var Arbeiderpartiet ABB gikk til angrep på.

 

Uansett blir kostanden ved ABBs handlinger og kommende voldelige aksjoner en del av kostnaden for den innvandringspolitikken som føres. Kommer vi til full borgerkrig blir det også en del av kostnaden for denne politikken.

 

De som synes det høres for villt ut at det skal komme til borgerkrig i Norge kan fortelle om hvilke områder i verden som på en fredelig måte har gått over til muslimsk flertall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og dermed er det bare et tidsspørsmål før disse idiotene går til nye angrep. Men det kan jo enkelt løses, ifølge denne logikken er det jo bare for meg å drepe absolutt alle som er mot innvandring. Det er jo deres egen skyld at jeg dreper de!

 

Så! Hva er adressen din, Bob?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...