Gå til innhold

Ikke-vestlig innvandring blir dyrere for Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg fikk oppholdstilatelse i USA måtte jeg:

  • Ha plettfri vandel
  • Dokumetere at jeg hadde penger, jobbtilbud og inntekt nok til å forsørge meg selv og familien
  • Ta medisinsk test hos en godkjent lege/lab som dokumenterte at jeg ikke hadde tuberkulose, HIV, osv.

Slik burde det være i Norge også.

Lenke til kommentar

asicman: En annen mulighet å komme seg til USA er at du er gift med en amerikaner. En tredje er at du er flyktning (uten at jeg vet for mye om hvor mye ansvar USA tar på det området). Slik er det i Norge også.

I tillegg har vi i Norge en særordning med EU/EØS, som gjør at det er fri flyt av varer, tjenester og arbeidskraft i denne sonen. Netto-verdien av dette er ganske utvilsomt positiv, og vi får ikke det ene uten det andre.

Lenke til kommentar

Ideen om "innvandring" kommer til å være et fjernt minne i løpet av få generasjoner uansett. alle kommer til å flytte fritt og landegrenser kommer til å bli irrelevante. Antageligvis vil det ikke ikke spille noen rolle hvilket land du bor i fysisk, men hvilket land du skatter til. Du kan bo i Spania, jobbe over nettet for et firma i India og skatte til Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, din definisjon er feilaktig. Definisjonen på Nordmann har siden en dato jeg ikke finner akkurat nå vært innehaver av norsk statsborgerskap. Tidligere, og i grunnloven, var det "personer innenfor norske grenser". En enorm andel av nordmenn ville ikke kvalifisere til din definisjon dersom du f.eks. endret 1970 til 1870.

 

Så ditt problem er hudfarge og kultur.

Lenke til kommentar
Og siden når skal vi ha overskudd overalt? Norge er ikke et AS
Om vi ikke skal gå med overskudd på et område må vi ha en god grunn til det. Hvilke gode grunner er det så man klarer å stable på beina for den store ikkevestlige innvandringen?

-At man ønsker mere kriminalitet?

-At man ønsker flere voldtekter?

-At man ønsker at Oslo skal få muslimsk flertall innen noen tiår?

Var ikke klar over at Breivik var innvandrer, men okay.

Vet at logikk ikke er enkeltes sterke side, men her må noen ha etterlatt PC innlogget for at andre kan more seg.

 

Ikke sant!

Lenke til kommentar

marinated; Breivik har absolutt null sammenheng med det som diskuteres her.

 

Han har sammenheng med kommentaren robertaas føyde til med. Den såkalte "farlige" Muslimen har gjort mye mindre skade på det norske samfunn enn høyreekstreme nordmenn.

Så ABB legitimerer at innvandrere gjør økonomisk skade på landet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Han har sammenheng med kommentaren robertaas føyde til med. Den såkalte "farlige" Muslimen har gjort mye mindre skade på det norske samfunn enn høyreekstreme nordmenn.

Slett brukern din og sjekk politistatistikken for drap, vold, ran og overfallsvoldtekt.

Lenke til kommentar

marinated; Breivik har absolutt null sammenheng med det som diskuteres her.

 

Han har sammenheng med kommentaren robertaas føyde til med. Den såkalte "farlige" Muslimen har gjort mye mindre skade på det norske samfunn enn høyreekstreme nordmenn.

Så ABB legitimerer at innvandrere gjør økonomisk skade på landet?

 

Absolutt ikke. Han sa Muslimer riktig nok.

 

@Bragi: Jeg har sett litt på politistatistikken, jeg ser mange nordmenn som står for drap å voldtekt også..

Lenke til kommentar

@Bragi: Jeg har sett litt på politistatistikken, jeg ser mange nordmenn som står for drap å voldtekt også..

Sant, Nordmenn er fortsatt majoriteten av kriminalitet. Men, hvor rart er det?

 

Poenget er jo at i forhold til befolkningstall (etnisk befolkning), er voldshandlinger langt høyere blant innvandrere (særlig ikke-vestlige)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Bragi: Jeg har sett litt på politistatistikken, jeg ser mange nordmenn som står for drap å voldtekt også..

Sant, Nordmenn er fortsatt majoriteten av kriminalitet. Men, hvor rart er det?

 

Poenget er jo at i forhold til befolkningstall (etnisk befolkning), er voldshandlinger langt høyere blant innvandrere (særlig ikke-vestlige)

 

 

Det avhenger vanligvis av 1. Penger . 2. Intergrering. Om en innvandrer lærer seg norske lover og folkeskikk så skjønner han etterhvert at han ikke kan gå rundt å voldta jenter som går i ALT for lite klær (Norge må vell også være et av de mest sexifiserte landene?). 1. Om han ikke har penger , men tjener det på å rane folk så er det enten staten som ikke gir han nok. Eller skolene som ikke utdanner han godt nok.

 

Dessuten. hvor mange etniske nordmenn har vi som er skattesnyltere? Bare kom deg litt ut på bygda du..

 

Til deg som mente at nordmenn = 1970 og før. Herregud, engelske wiki nevner ikke noe om ORDBOK. Her så følger vi språkets regler. Og den sier at alle som har NORSK STATSBORGERSKAP er en NORDMANN. Nå? Må jeg døtta det inn med noe mindre teskje eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...