Gå til innhold

Ikke-vestlig innvandring blir dyrere for Norge

Anbefalte innlegg

Kast de som ikke arbeider eller gjør noe godt, bryter de en lov er det rett tilbake til landet sitt.

vell det er slik det burde være.

Jeg tror du bør sette deg ned og lære deg forskjellen mellom innvandrere og flyktninger.

Da bør kanskje du sette deg ned å lære deg at folk har forskjellig syn på visse ting.

Du vet at innvandrere allerede blir utvist når de begår alvorlige, kriminelle handlinger, mens flyktninger ikke kan bli utvist.

http://www.regjering....html?id=387446

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke økonomi er et så godt argument i innvandringsdebatten. "Alt" er uansett dyrt, tungvint og ineffektivt i verdens rikeste land. Det må utarbeides bedre løsninger på både integrering og utsending av de som begår kriminelle handlinger.

Gavekort: Hva kalles barnebarnet av en flyktning i Norge av SSB? Tredje-generasjons flyktning? :D

Lenke til kommentar

Tredjegenerasjons innvandrere og flyktninger kalles vel egentlig det samme som alle andre nordmenn.

Tja, i norge vil de alltid være negern/innvandreren "nextdoor". Høyre-ekstremister får ståtiss av eldgammalt "norsk" blod.

Kast de som ikke arbeider eller gjør noe godt, bryter de en lov er det rett tilbake til landet sitt.

Jeg syns det at dersom "etniske" nordmenn bryter lov skal de også bli kastet ut. Man skal ikke ha noen spesielle rettigheter til å yte goder av norges rikdom bare fordi man er født her.

Endret av marinated
Lenke til kommentar

Jeg syns det at dersom "etniske" nordmenn bryter lov skal de også bli kastet ut. Man skal ikke ha noen spesielle rettigheter til å yte goder av norges rikdom bare fordi man er født her.

Jeg har en idé! Vi finner en øy, muligens Australia, og kaster alle de kriminelle der!

Lenke til kommentar
Kast de som ikke arbeider eller gjør noe godt, bryter de en lov er det rett tilbake til landet sitt. vell det er slik det burde være.
Jeg har en idé! Vi finner en øy, muligens Australia, og kaster alle de kriminelle der!

Ei hule i Afghanistan høres passende ut, vi betaler nokk millioner allerede til at de skal kunne huse noen av våre late landsmenn.

Endret av marinated
Lenke til kommentar

Tredjegenerasjons innvandrere og flyktninger kalles vel egentlig det samme som alle andre nordmenn.

Tja, i norge vil de alltid være negern/innvandreren "nextdoor". Høyre-ekstremister får ståtiss av eldgammalt "norsk" blod.

Mest idiotiske jeg har lest på lang tid. Jesus H humping christ

• Liker 6
Lenke til kommentar

at tredjegenerasjonsinnvandrere blir kalt nordmenn mener jeg er rart. har du ikke slekt som har befunnet seg i norge siden før 1970 er det nok ikke mye germanske ander å spore.

Er definisjonen på nordmenn germanske aner? For i så fall er hele Europa og halve Australia og USA samt Canada nordmenn.

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mest idiotiske jeg har lest på lang tid. Jesus H humping christ

Hvorfor? Synes det er en genial ide. Spiller fint liten rolle om du er Ola Nordmann eller Muhammad for min sin del, om du ikke gidder å jobbe pga latskap eller tilsvarende så kan du ha deg ut av landet. Hvilket navn, språk eller nasjonalitet du har driter jeg hardt i. En lat nordman fortjener ikke mine skattepenger noe mere enn en lat somalier.

Endret av marinated
  • Liker 1
Lenke til kommentar

at tredjegenerasjonsinnvandrere blir kalt nordmenn mener jeg er rart. har du ikke slekt som har befunnet seg i norge siden før 1970 er det nok ikke mye germanske ander å spore.

Er definisjonen på nordmenn germanske aner? For i så fall er hele Europa og halve Australia og USA samt Canada nordmenn.

nei, det holder at man har slekt fra norge (som var i landet før 1970).

Og hvor har du denne definisjonen fra?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Nå blir det i det minste ikke like lett for høyreekstreme å påstå at SSB er en ren propagandamaskin for AP.

Så nå kan venstreekstrerme (nazista, kommunista, rasista osv) sei at SSB er eit propagandaaperat for kapitalistane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...