BjoernVegard Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Har så lyst på å få oppgradert mobil nå. Hvilke av alle smarttelefonene mener du er best? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Uten tvil samsung S3. Om du vil betale så mye. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hva mener du med "best"? Har den beste mobilen stor skjerm? Er det viktig at den ligger bra i hånda? Er den "best" om den har høye specs som du kan skryte tiil kompisene dine av? Liker du å fikle i menyer, tilpasse alt mulig av innstillinger, og endre brukeropplevelsen til noe helt annet enn det den egentlig var, eller vil du ha en telefon som fungerer godt rett ut av boksen? (Hvis noen lurer; Ja jeg har iPhone selv, men har tatt veien fra HTC Hero - iPhone4 - Galaxy S2 - til nå iPhone 4s, og har funnet ut at jeg ikke VIL ha så mange valgmuligheter, og derfor passer iOS meg perfekt!) Trenger du lang batteritid? Skal den brukes i ekstreme miljøer? (Mye støv, fukt osv...) Kort sagt: Utdyp spørsmålet ditt! Edit: Og de som roper ut en spesifikk telefon uten NOEN for for vurderingsgrunnlag er stort sett fjortisfanboys, og de er det skjelden noen god ide å høre på... Endret 23. mai 2012 av Ghazaa Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvilke av alle smarttelefonene mener du er best? Svarte på det, jeg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 S3 er teknisk best. Men hva som er best for trådstarter kommer jo litt ann på bruken Lenke til kommentar
saproe Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har HTC One X og elsker alt ved den Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Men s3 slår den på nesten alle punkter Lenke til kommentar
saproe Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Men som sagt over her, spørs det hva trådstarter foretrekker. Jeg personlig synes One X har mye penere design enn SIII. Så er det Touch Wiz Vs. Sense. Jeg synes Touch Wiz er mer uryddig enn Sense, men det er smak og behag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Det kan være sant, men så er toucwiz oppgradert og bedre og sg3 har og mange flere funksjoner hox mangler samt bedr eog utbyttbart batteri og minne Lenke til kommentar
saproe Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Med aktivt bruk holder det å lade hver natt for meg(Har også fått One X til å holde i to dager med litt mindre bruk) Når det gjelder lagringskapasitet så tror jeg man neppe trenger mer enn 32gb, hvis man ikke skal ha flere filmer på mobilen da. Så får man jo også med 25gb gratis lagringsplass i Dropbox nor du kjøper en One X. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Men på samsungen får du 50 gb dropbox. 64 gb minne og mulighet for mer på minnekort. Bedre batteri og utbyttbar, samt mange smarte funksjoner som smart stay og slikt Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Hva mener du med "best"? Har den beste mobilen stor skjerm? Er det viktig at den ligger bra i hånda? Er den "best" om den har høye specs som du kan skryte tiil kompisene dine av? Liker du å fikle i menyer, tilpasse alt mulig av innstillinger, og endre brukeropplevelsen til noe helt annet enn det den egentlig var, eller vil du ha en telefon som fungerer godt rett ut av boksen? (Hvis noen lurer; Ja jeg har iPhone selv, men har tatt veien fra HTC Hero - iPhone4 - Galaxy S2 - til nå iPhone 4s, og har funnet ut at jeg ikke VIL ha så mange valgmuligheter, og derfor passer iOS meg perfekt!) Trenger du lang batteritid? Skal den brukes i ekstreme miljøer? (Mye støv, fukt osv...) Kort sagt: Utdyp spørsmålet ditt! Edit: Og de som roper ut en spesifikk telefon uten NOEN for for vurderingsgrunnlag er stort sett fjortisfanboys, og de er det skjelden noen god ide å høre på... Ok, en bra telefon for meg er en hvor jeg kan "personligfisere" innholdet i telefonen, stor skjerm er ikke et minus, design på selve mobilen er ikke så viktig, men liker litt sånn "clean-look-design" som iphone og samsung smarttelefonene, om du skjønner? Batteri levetid er også viktig. Det er vel det, tror jeg... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hva mener du med "best"? Har den beste mobilen stor skjerm? Er det viktig at den ligger bra i hånda? Er den "best" om den har høye specs som du kan skryte tiil kompisene dine av? Liker du å fikle i menyer, tilpasse alt mulig av innstillinger, og endre brukeropplevelsen til noe helt annet enn det den egentlig var, eller vil du ha en telefon som fungerer godt rett ut av boksen? (Hvis noen lurer; Ja jeg har iPhone selv, men har tatt veien fra HTC Hero - iPhone4 - Galaxy S2 - til nå iPhone 4s, og har funnet ut at jeg ikke VIL ha så mange valgmuligheter, og derfor passer iOS meg perfekt!) Trenger du lang batteritid? Skal den brukes i ekstreme miljøer? (Mye støv, fukt osv...) Kort sagt: Utdyp spørsmålet ditt! Edit: Og de som roper ut en spesifikk telefon uten NOEN for for vurderingsgrunnlag er stort sett fjortisfanboys, og de er det skjelden noen god ide å høre på... Ok, en bra telefon for meg er en hvor jeg kan "personligfisere" innholdet i telefonen, stor skjerm er ikke et minus, design på selve mobilen er ikke så viktig, men liker litt sånn "clean-look-design" som iphone og samsung smarttelefonene, om du skjønner? Batteri levetid er også viktig. Det er vel det, tror jeg... Samsung uten tvil da. Sterkest batteritid. Samsungen har: pent design, bra batteritid og fin skjerm med bedre kontrast en hox, Samtdig ser kameraet m du enda leser og dimmer ikke lyset og mer smarte funskjoner du kan lese om i post 1 på sg3 tråden Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 S3 er teknisk best. Men hva som er best for trådstarter kommer jo litt ann på bruken Eier du en S3? Hvis du gjør, hva synes du selv om mobilen? Har sett på tlf designet og liker det jeg ser Men hva med mobilopperativsystemet? Er det ryddig og lett å finne frem til ting, og kan man "personligfisere" mye der? Åssen sitter tlf i hånda? Hva er batterilevetiden? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Den kommer ikke ut før på tirsdag så nei: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436118 Her kan du se alle funksjonene og den er god og enkel i bruk og du kan endre lt som man kan på alle andre telefoner Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Den kommer ikke ut før på tirsdag så nei: http://www.diskusjon...owtopic=1436118 Her kan du se alle funksjonene og den er god og enkel i bruk og du kan endre lt som man kan på alle andre telefoner Hehe, den er grei. Skjønner hvorfor da, ja. Takk for veiledningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå