fsx v1.1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hei jeg bor i kjelleren med pc på hele dagen og når jeg sitter på pc så er det sykt varmt! har vinduet på gap og ventilen åpen men endå ikke kaldt nok! alt for varmt! på natten er det bedre men det er værst på dagen bga jeg tilbringer mye av mitt liv på rommet mitt for og spille, så hvor får jeg kjøpt veldig billig air condition eller noe sånt? tips for og kjøle ned rommet? Lenke til kommentar
saproe Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg sitter med en vifte opp i trynet for det meste av dagen.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=aircondition Lenke til kommentar
sector Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hei jeg bor i kjelleren med pc på hele dagen og når jeg sitter på pc så er det sykt varmt! har vinduet på gap og ventilen åpen men endå ikke kaldt nok! alt for varmt! på natten er det bedre men det er værst på dagen bga jeg tilbringer mye av mitt liv på rommet mitt for og spille, så hvor får jeg kjøpt veldig billig air condition eller noe sånt? tips for og kjøle ned rommet? Det er sikkert noe galt med pc-en din siden den blir så sykt varm. Skru den av og la den få kjøle seg ned litt, før du fyrer den igang igjen. Og finn deg en stol eller noe å sitte på, det kan nok hjelpe. Av og til er det bare småting som skal til for at alt blir mye bedre! 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Gå ut i sola Nei! er varmere ute Hei jeg bor i kjelleren med pc på hele dagen og når jeg sitter på pc så er det sykt varmt! har vinduet på gap og ventilen åpen men endå ikke kaldt nok! alt for varmt! på natten er det bedre men det er værst på dagen bga jeg tilbringer mye av mitt liv på rommet mitt for og spille, så hvor får jeg kjøpt veldig billig air condition eller noe sånt? tips for og kjøle ned rommet? Det er sikkert noe galt med pc-en din siden den blir så sykt varm. Skru den av og la den få kjøle seg ned litt, før du fyrer den igang igjen. Og finn deg en stol eller noe å sitte på, det kan nok hjelpe. Av og til er det bare småting som skal til for at alt blir mye bedre! Pc er overklokka. Men sitter på med en vifte som blåser på meg og problemet er løst Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Gå ut i sola HVOR Er "liker" knappen!? HEHEHEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå