Thieves Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ja, da skal jeg gjøre en sikkelig innsats fremover, for å bli helt klar til sommeren (selv om den allerede er kommet). Trent aktivt styrke i 1 år nå. Men nå har det blitt en alt for lang pause (1,5 måneder) siden sist styrkeøkt, så nå er det på tide å komme i gang igjen. Samtidig prøver jeg å komme meg i form til å spille fotball igjen, så blir litt løping også. Programmet jeg skal følge slavisk i 1-2 måneder nå ser slik ut: Mandag Knebøy Nordic hamstrings EZ-curls Hammercurls Abs Tirsdag Intervall-trening Onsdag Benkpress Overheadpress T-Bar Row Shrugs Triceps extensions Torsdag 5-10 km joggetur, middels tempo. Fredag Cable crosses Skulderpress Roing bredt grep Upright Row Smalbenk Kommer til å bruke Erase og Anabeta i 1 måned, ellers bruker jeg ZMA og glutamine, samt vitaminer og selolje. Kommer til å legge meg på mellom 1800kcal - 2500kcal. På Onsdager har jeg både toppidrett og gym så da trengs det litt ekstra kalorier. Sikter mot 180 - 200 gram proteiner daglig. Bilder og vekt kommer i løpet av uken eller helgen. Begynner neste uke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Sett og reps? Progresjonsplan? Hvilke vekter ligger du på? Lenke til kommentar
-EZ Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Om du skal beholde muskelmasse vil jeg ha droppa intervalltreningen. ZMA og Glutamine er to kosttilskudd som man ikke trenger. Da man får sink og magnesium i vanlig kosthold, og glutamine vil kroppen selv produsere om det skulle bli underskudd. Om du er redd for at du ikke får alt igjennom kosten hadde jeg dratt til legen for å finne ut hva jeg faktisk trenger istedenfor å bruke penger på kosttilskudd man ikke har behov for. Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Kanskje man ikke trenger det, men for meg så hjelper ZMA veldig på søvnen og Glutamine for restitusjonen (slipper å bli støl). Så jeg syntes det er verdt det de få 100 lappene det koster. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Erase og anabeta da? Endret 25. mai 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Erase og anabeta da? En veldig populær stack nede i statene som er kompis av meg kjøpte med til meg. Blir gøy å se om det har noe effekt eller om det bare er crap. Lest mye bra om det da. Bare og gjøre et google søk på Erase and Anabeta stack, vist dere er interessert i å vite om det. Kommer forsåvidt til å kjøre på med Doggcrapp trening. Har tidligere trent styrke 4 ganger i uken, men nå legger jeg inn en løpe økt i steden for en styrkeøkt. Må få opp kondisen betraktelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå