Romis Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Deilig med trolls som fyller opp forumet med unødvendige innlegg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg har endelig bestemt meg og tenker ikke å snuse. Tenker mer på økonomien min og fremtiden. Har sluttet nå og starter kanskje om 2 måneder etter sommerferien! ))))) Anonym poster: 550b9afcc0fc2a5e90a050906ef11c97 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvilke personlige problemer løser snus? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvilke personlige problemer løser snus? Er jo digg a, har planlagt i snart ett halvt år nå at jeg skal begynne igjen når jeg har fått meg fast jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Blir litt som å planlegge å betale for ei hore du vett har kjønnssykdom, for å så trø hun uten beskyttelse. Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 er virkelig lei av å skulee dette fra fordrene og jeg skal inrømme at jeg snuer det jeg frykter er at han tar fra med ting jeg har (tv, osv) nekte å kjøpe meg en pc jeg virkelig har lyst på hate meg i verstefall kaste meg ut av huset / kontakte barnevernet elns hvordan skal jeg gå fram uten at han blir forbanna? vet det er tråd ang. dette hos en annen fyr med det driter jeg i er 14tiss Anonym poster: 550b9afcc0fc2a5e90a050906ef11c97 Anonym poster: 550b9afcc0fc2a5e90a050906ef11c97 KAN DERE FOR EN FUCKING JÆVLA GANG SLUTTE Å SI SLUTT FØR DET ER FOR SENT? JEG SNUSER PGA. PERSONLIGE PROBLEMER OGSÅ KOMMER DERE SOM OM DERE VEIT ALT.JEG HAR IKKE SPURT OM JEG BURDE SLUTTE NÅ ELLER IKKE. LES GJENNOM ENGANG TIL. FAEN Anonym poster: 550b9afcc0fc2a5e90a050906ef11c97 Veldig vansklig å lese igjennom den haugen av bokstaver der. Her i Norge har vi noe som heter gramatikk og rettskrivning. det lærer du i norsktimene på skolen, anbefaler deg å følge med der. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Enda en av disse postene, lurer på om det samme personen som går rundt å troller som vanlig. Lenke til kommentar
Moose Of Norway Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Du har valgt å begynne å snuse i en ung alder, og det er ikke pga opmerksomhet... Du har trosset aldersgrensen som er pålagt denne nikotininholdige varen, noe som tilsier at du mener du er voksen nokk til å ta denne avgjørelsen selv. Jeg gjorde akkurat det samme, og jeg gjemte meg i skauen for å kjenne på at nikotinet slår inn. Men i mitt forsvar, så var jeg mann nokk til å ta imot konsekvensene, gi en brukbar forklaring til mamma, sa sannheten til pappa, og så bare slutte med det. Det er påvist at det faktisk ikke er så innmari vanskelig å slutte, ikke i ung alder iallefall, bare du virkelig ønsker det selv! Du har gjort noe som er imot dine foreldres mening, og ulovlig, og da bør du iallefall være mann nokk til a) slutte b) ta konsekvensene, og fortsette med å løse problemene dine med snus! Beklager å måtte si det på denne måten, men det er ingenting som kan dekke over for foreldrene dine at du snuser, ingen her kan hjelpe deg, eller ta konsekvensene for deg, det var du som valgte å starte, da bør du jammen meg være mann nokk til å ta konsekvensene! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå