Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har snust i 3 måneder fast nå

Anbefalte innlegg

er virkelig lei av å skulee dette fra fordrene og jeg skal inrømme at jeg snuer

det jeg frykter er at han tar fra med ting jeg har (tv, osv)

nekte å kjøpe meg en pc jeg virkelig har lyst på

hate meg

i verstefall kaste meg ut av huset / kontakte barnevernet elns

hvordan skal jeg gå fram uten at han blir forbanna?

vet det er tråd ang. dette hos en annen fyr med det driter jeg i

er 14tiss Anonym poster: 550b9afcc0fc2a5e90a050906ef11c97 Anonym poster: 550b9afcc0fc2a5e90a050906ef11c97

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare slutt! Jeg ble ikke avhengig før etter 6mnd, og da snuste jeg kanskje 1 dåse i uka, noe som ikke er ille. Nå, 4 år etter, snuser jeg 1 dåse på 2 dager.. Angrer lett, kunne hatt bil og lappen nå... klarer ikke slutte heller!

Tenk på økonomi og helsen din, snus ødelegger kjeften din til slutt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jepp, ta det kuli.

Siden jeg er i et uvanlig godt humør idag, skal jeg gi deg et til svar.

Hva er verst av følgende:

Ikke snuse

Snuse, foreldrene dine oppdager det, du får husarrest og er uten tv/pc i over en måned, samtidig som du ikke får snust.

Valget bør være enkelt, slutt å snus.

Lenke til kommentar

KAN DERE FOR EN FUCKING JÆVLA GANG SLUTTE Å SI SLUTT FØR DET ER FOR SENT?

JEG SNUSER PGA. PERSONLIGE PROBLEMER OGSÅ KOMMER DERE SOM OM DERE VEIT ALT.JEG HAR IKKE SPURT OM JEG BURDE SLUTTE NÅ ELLER IKKE. LES GJENNOM ENGANG TIL. FAEN Anonym poster: 550b9afcc0fc2a5e90a050906ef11c97

HAHA. Du snuser faen ikke fordi du har "personlige problemer". Tror nok heller du er av typen som snuser for å være kul. Men for alldel, tenk deg godt igjennom før du drar på et DISKUSJONSFORUM, før du poster, idiot.

For alt du vet er dette en 14 år gammel gutt som sliter veldig. Man kan ikke alltid forvente at enhver person i unge tenårene skal komme med et rimelig og gjennomtenkt svar. Om du skal hjelpe personer på et slikt diskusjonsforum som du så godt presiserer i caps lock, kan du legge vekk din egen personlige lyst din til å fornærme dem om DU mener de fortjener det, og heller la være å svare eller be han roe seg ned.

Lenke til kommentar

Ingen av oss kjenner foreldrene dine, så vi kan umulig si hvordan de vil reagere. Uansett er det nok lite du kan gjøre for å påvirke reaksjonen deres. Det eneste tilfellet jeg kan se for meg der foreldre reagerer positivt på snusing, er der det blir nevnt i samme setning som sier at man skal slutte. Men du er jo ikke interessert i å ta til deg svarene du får. Det var du ikke i den forrige tråden du opprettet, og du får ikke de svarene du vil ha nå heller. Du har jo personlige problemer, noe jeg er sikker på at snusen har løst massevis av.

Lenke til kommentar

Forstår problemet veldig godt hær, og har vell vært i noe av samme situasjon.

Det er flere måter du kan gå fram på, men noen måter bedre enn andre.

Vil anbefale deg til å få fram at det er ditt valg og du vet konsekvensene av det, samtidig bør du prøve

å få fram at du begnner å "nærme" deg voksen så du kan ta avgjørelser selv.

Så til slutt, mitt beste tips: Virk voksen og begrunn det godt.

Lenke til kommentar

Fortell det slik som det er! Si den samme unnskyldningen som du sier til oss, ta konsekvensene, hold det skjult eller slutt.

Om noen utøver fysisk vold mot deg så går du til barnevernet, om de tar fra deg datamaskinen så burde du kanskje forstå hvorfor. Om du vil gjøre noe som foreldrene dine ikke liker, og likevel ikke få konsekvenser så har du ikke noe annet valg enn å holde det skjult. Det finnes ingen magisk formel som kan få foreldrene dine til å akseptere det du gjør, med mindre de i utgangspunktet aksepterer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...