Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler at alle rundt meg har feil bilde av meg!

Anbefalte innlegg

Hei. Er en gutt på 17 år som går 1året på VGS. Slet mye med sosialangst, fra 9-10 klasse. Mye på grunn av at visse personer alltid skulle dytte meg ned i bakken være gang jeg var på vei opp. Så føler at alle personene fra den tiden har et feil bilde av meg. Føler at dem ser på meg som en "raring". Hvordan skal jeg få endret dette? Anonym poster: f9afbebda1d54b0439cdf1820151278e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skulle jeg gjerne visst for 15 år siden. Det hjalp litt å begynne å drikke/feste. Men det krever jo at du kjenner noen som får deg invitert med på fester. De fleste i din situasjon vil uansett få en stor oppsving i sine liv i det de starter på høyere utdanning. Nytt sted, fadderuke, nye folk osv. Om du klarer å overkomme sosialangsten din har du i det minste det å se frem til.

Lenke til kommentar

Du bør endre tankegang, og slutte å bry deg om hva andre synes om deg.

Ikke vær opptatt av å bevise noe for noen.

Hvis de tror at du er en raring, så får det bare være slik.

Når du har oppnådd noe og blitt et bedre menneske trenger du ikke å bevise det til noen, andre enn deg selv.

Du vet selv best hvem du er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kvitt deg med dem, enkelt og greit. Folk som drar deg ned er ikke verdt å kjenne.

Støtter det innlegget 100%,folk som er så usikre at de må trekke andre ned til sitt eget usle lille nivå er det ikke vits å kaste bort tid på,hverken nå,eller i fremtiden.

Ikke bare ødelegger de andre folks selvtillit,de klarer jaggu å ødelegge så mye annet også at jeg ser det nærmest som en plikt å straffe sånne med en evig "go somewhere else you fucking idiot".

Og fortiden stopper deg nok egentlig ikke,for hvis du var for eks. en kjekk og snill gutt som ikke turte å snakke med jenter pga. det du opplevde, så er det nok flere jenter som har grublet over hvem du egentlig er/ville at du skulle ta kontakt enn du klarer å forestille deg(true story,I know :) ).

Lenke til kommentar

Kvitt deg med dem, enkelt og greit. Folk som drar deg ned er ikke verdt å kjenne.

Støtter det innlegget 100%,folk som er så usikre at de må trekke andre ned til sitt eget usle lille nivå er det ikke vits å kaste bort tid på,hverken nå,eller i fremtiden.

Ikke bare ødelegger de andre folks selvtillit,de klarer jaggu å ødelegge så mye annet også at jeg ser det nærmest som en plikt å straffe sånne med en evig "go somewhere else you fucking idiot".

Og fortiden stopper deg nok egentlig ikke,for hvis du var for eks. en kjekk og snill gutt som ikke turte å snakke med jenter pga. det du opplevde, så er det nok flere jenter som har grublet over hvem du egentlig er/ville at du skulle ta kontakt enn du klarer å forestille deg(true story,I know :) ).

Så du tror ikke alle jente ser på meg som en "retard" som aldri turte å snakke? :/ (TS) Anonym poster: 462c3f9d7c5dc7b751a017291ceacfcc

Lenke til kommentar

gi faen, noen slnger dritt til deg? sleng dritt tilbake til dem. noen er frekke og vil ikke stoppe? be dem om og si/gjøre det en gang til. og vist de gjør det, så tar du og viser dem at du mener alvår( ikke nødvendig vis slå eller spark dem, men vis dem at du ikke vil bli kødda med), vist du er heldig som jeg var, så har du en kompiss som driver og fester litt og slikt. heng med han og vær med han på fest, drikk og kos deg, legg an på jenter og ikke bry deg om de aviser deg. bare prøv!. men før du bgyner og legge an på jenter, så burde du si fuck you til den sosiale angsten din, jeg gjorde det gradvis med og dumme meg ut ofentlig for og ha det morro med vennene mine, og spørre fremede om de liker salami på brødskiva. jeg lånte bort buksa mi til ei jente som spurte om hun kunne f låne den, og det endte med en jogge tur på 200meter uten bukse. dette er hva jeg gjorde, og jeg har aldri hatt så mye selvtilit og følt meg så bra som jeg gjør nå.(venner har jeg også plutselig fått flere av :D )

Lenke til kommentar

Så du tror ikke alle jente ser på meg som en "retard" som aldri turte å snakke? :/ (TS) Anonym poster: 462c3f9d7c5dc7b751a017291ceacfcc

Nei,hvorfor skulle alle jenter gjøre det?

De som ser på deg som retard er nok ikke noen du vil ha uansett,og skulle de prøve seg senere kan du jo bare avvise dem.

Uten at jeg er noen ekspert på området så er det slik at man ikke kan styre hvem man blir forelsket i,og det at det at en jente skulle bli forelsket i han sjenerte som aldri sier noe er fullt mulig.

Sikkert noen jenter på diskusjondått.no som har opplevd både å bli forelsket i en sånn kar,samt frustrasjonen over at det ikke ble noe action da fyren ikke hadde peiling på hva som foregikk engang,selv om hun virkelig prøvde å få kontakt(her får bare noen kvinnfolk skyte meg ned hvis jeg tar helt feil).

Jeg tror nok at det er slik at du i ditt hode kanskje prøver ubevisst å finne bevis for at de har rett,da du kanskje er blitt så vant til å bli sett ned på at den andre siden kanskje virker skremmende,men hva vet vel jeg.

Glem det du tror,og kanskje se litt på hvem du egentlig er,for jeg er faktisk temmelig sikker på at du tar feil angående hvem du er,hvem du kan få,og dine "manglende evner" på området.

Lenke til kommentar

Du bør endre tankegang, og slutte å bry deg om hva andre synes om deg.

Ikke vær opptatt av å bevise noe for noen.

Hvis de tror at du er en raring, så får det bare være slik.

Når du har oppnådd noe og blitt et bedre menneske trenger du ikke å bevise det til noen, andre enn deg selv.

Du vet selv best hvem du er.

AMEN

Lenke til kommentar

Hei. Er en gutt på 17 år som går 1året på VGS. Slet mye med sosialangst, fra 9-10 klasse. Mye på grunn av at visse personer alltid skulle dytte meg ned i bakken være gang jeg var på vei opp. Så føler at alle personene fra den tiden har et feil bilde av meg. Føler at dem ser på meg som en "raring". Hvordan skal jeg få endret dette? Anonym poster: f9afbebda1d54b0439cdf1820151278e

Hvorfor bryr du deg om dette? Vær deg selv, alltid. Gi faen i hva andre tror om deg, alltid. Følger du de to reglene kommer du til å svømme i et hav av jenter og alltid ha et jævlig godt humør :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...