spidro Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 hei, jeg bestilte Hitman Absolution Nordic Limited Edition - PC og noen filmer fra Cdon.no også idag fikk jeg pakken og jeg fikk filmene jeg bestilte men ikke sniper challenge som man skal få når man bestiller Hitman absoluton, vet noen hvorfor jeg ikke har fått det? tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg aner ikke. Kanskje CDON.no vet det? Lenke til kommentar
spidro Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 har sent in *klage* men greit og spørre andre stedet tilfelle det er en enkel løsning så slipper jeg og vente 24 timer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Nå vet jeg ikke hva sniper challange er, men det er i hvert fall vanlig at de ikke sender slike ting som du får på kjøpet før de sender selve varen, siden du kan avbestille helt til de har sendt den. Lenke til kommentar
spidro Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 det er en tillegspakke man skal få før man får spille som er en kinda mini game av spillet sån at man kan uncloke nye ting til selve spillet som kommer det er mange som har det og btw Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 det er en tillegspakke man skal få før man får spille som er en kinda mini game av spillet sån at man kan uncloke nye ting til selve spillet som kommer det er mange som har det og btw Det viste jeg ikke, så det var et skudd i mørket. Da for du bare vente på svar fra CDON, men det ordner seg sikkert! Lenke til kommentar
spidro Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 ja fikk svar, de sendte vis bare koden ut en gang i uken så får den nok i neste uke, men tusen takk for svar setter pris på det :-D Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er fornøyd med at Gamezone sendte ut min kode ganske så umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå