wtsgameover Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hva skjer om man går vg1 med et fremmedspråk så bytter man til en skole som ikke har det fremmedspråket man hadde fra vg1? Tenker liksom når man begynner til vg2 så har de ikke lenger det fremmedspråket jeg hadde i vg1. Endret 23. mai 2012 av wtsgameover Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Du må antakelig vis velge et annet.. Lenke til kommentar
wtsgameover Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Du må antakelig vis velge et annet.. Tror nokk ikke det går så bra å begynne rett på nivå 3... tviler på det er slik Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Du kan i hvert fall ta ferdig det første fremmedspråket som privatist, men om du får dette godkjent som en del av vitnemålet fra skolen du avslutter på, skal ikke jeg påstå å vite. Endret 23. mai 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
wtsgameover Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Du kan i hvert fall ta ferdig det første fremmedspråket som privatist, men om du får dette godkjent som en del av vitnemålet fra skolen du avslutter på, skal ikke jeg påstå å vite. Poenget er å få bytte eller slippe fremmedspråk ved å bytte skole, teller fremmedspråk på generell studiekompetanse? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvis ingenting har endret seg siden jeg gikk allmenn, må man ha et andre fremmedspråk i tillegg til engelsk i andre klasse. I tredje klasse er det ikke obligatorisk. Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Men å bytte skole kun pga. fremmedspråk er vel litt dramatisk, hva er grunnen? Lenke til kommentar
wtsgameover Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Men å bytte skole kun pga. fremmedspråk er vel litt dramatisk, hva er grunnen? Er ikke dramatisk. Barer lurer på om det er en måte å lure seg unna, eller få det lettere. Ettersom det fremmedspråket jeg valgte er vanskelig (italiensk) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Er det ikke lenger slik at man kan velge C-språk og ta det over to år? Lenke til kommentar
wtsgameover Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Er det ikke lenger slik at man kan velge C-språk og ta det over to år? jo men da begynner jo man på nivå2 Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Vel, jeg går siste år på ungdoms-skolen nå, og hos oss har de samlet en gruppe med de som ikke henger helt med i spansken og kjører eget opplegg for dem. Jeg vet videregående er annerledes, men dere har ikke mulighet for noe liknende? Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvis du har hatt tre år med fremmedspråk på ungdomsskolen trenger du ikke mer enn to år til på vgs. Det betyr at du har vg3 fri fra fremmedspråk. Lenke til kommentar
wtsgameover Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvis du har hatt tre år med fremmedspråk på ungdomsskolen trenger du ikke mer enn to år til på vgs. Det betyr at du har vg3 fri fra fremmedspråk. Dette er jeg klar over, og jeg hadde ikke fremmedspråk på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå