Sundbofoto Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Uskyldig blikk.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Flott fotoskildring av libellen annerledes , men meget severdig..ser du er åpen for poeng, og mitt hjerte blandet med det jeg ser, sier 5 . Grunnen er hovedsakelig at fasettøynene er i perfekt fokus, og det må de nødvendigvis være, men ditt valg av komposisjon er nesten eventyrlig..hovedmotivet bør jo ikke befinne seg i sentrum, men her er det perfekt , nei du fortjener en sekser for dette..noe av det bedre linsene mine har sett Endret 23. mai 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Flott fotoskildring av libellen annerledes , men meget severdig..ser du er åpen for poeng, og mitt hjerte blandet med det jeg ser, sier 5 .Grunnen er hovedsakelig at fasettøynene er i perfekt fokus, og det må de nødvendigvis være, men ditt valg av komposisjon er nesten eventyrlig..hovedmotivet bør jo ikke befinne seg i sentrum, men her er det perfekt , nei du fortjener en sekser for dette..noe av det bedre linsene mine har sett Tusen takk Terje, som du selv sier; gøy med sånne "gode" kommentarer, og jeg takker og neier. Jeg har tatt skrekkelig mange øyenstikkbilder, og det er superkjekt! Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Vakkert,kom ikke på noe mer. Vakkert er nok det:-), tusen takk for det:-)) Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Henger meg på de andre her Tusen takk for at du henger deg på:-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 hærlig bilde med god skarphet. super farge på de øynene.stilig ja. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Godt jobbet! Det var en kjempekul positur på modellen din Hehe, "puss in boots"-øyne Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 hærlig bilde med god skarphet. super farge på de øynene.stilig ja. Takk skal du ha, de har jo veldig forskjellig utseende, så det er mange å ta av:-) Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Godt jobbet! Det var en kjempekul positur på modellen din :)Hehe, "puss in boots"-øyne He he, ja det var nok det uttrykket jeg lette etter, takk for den, det er jo slik at en rent blir sjarmert:-). Takk for hyggelig tilbakemelding:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg