Gå til innhold

AMD CPU men vilken ?

vegham

Anbefalte innlegg

Hva med å lære deg litt om hva alt står for og hvilke tall vi snakker om ;) Tørr jeg anta at du ødela den forrige CPUen din fordi du kjørte den på 440MHz DDR FSB?) ? (Noe som ville ført til en formidabel overklokking med døden til følge...)

Du mener at AMD XP2500 Baraton er dårlig ?? neppe.
Nei, hvis du leser posten så kommer du fram til noe annet. Han sa at det var visse risikoer og slikt involvert ved å kjøre en XP2500 på ditt hovedkort. Generelt sett er nok XP2500 den beste CPUen av disse, men ikke nødvendigvis i akkurat denne situasjonen med deg ;)
er det mulig å oppdatere biosen på mitt hovedkort (se sig) silk at det klarer 333mhz fsb?? var 100% sikker på at kt133 chipsettet stoppa på 266fsb, men nå er jeg plutselig i tvil!
1) Lag den egen tråd om emnet eller søk i forumet.

2) Ta deg en tur til hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt.

Men her har du svaret: Nei. KT133a hadde aldri 333FSB. KT133 hadde ikke 266FSB engang. Det er her snakk om et kort med KT333 chipset ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp! Jeg mente ikke at Xp2500 er noen dårligere prosessor enn de andre. Det jeg ville fram til, er at det kanskje ikke virker så godt på eldre hk. Xp2500 er vel det beste cpu kjøpet man kan gjøre idag: Vel og merke i kombinasjon med et Nforce2 basert hovedkort etter min mening.

Det var heller ikke nevnt om en mulighet å kjøpe nytt Hk før i denne posten heller? :wink:

Og til PanzerFaust: Kt133 støttet 266 Mhz Fsb uten problem de... Jeg har en maskin stående med et Msi Kt7 Turbo kort og en Xp1800+ med 266Mhz. Ikke noe problem med den i det hele tatt. Minnehastigheten er noe annet da disse kun støttet SD-ram.

Lenke til kommentar
Hva med å lære deg litt om hva alt står for og hvilke tall vi snakker om ;) Tørr jeg anta at du ødela den forrige CPUen din fordi du kjørte den på 440MHz DDR FSB?) ? (Noe som ville ført til en formidabel overklokking med døden til følge...)

Eg knuste kjerna til CPUen fysisk :roll: ingen overklokking, og eg vet ka eg gjør når det gjerder overklokking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...