Gå til innhold

Diablo 3 på denne maskinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kan kjøre det semi dårlig med alt på low.

http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html

edit. der var smirnoff inne før meg =p

trykk ctrl + f og skriv inn 3000 i søkeboksen.

Trykk videre til du kommer til Intel HD 3000

Det er et integrert skjermkort i din maksin. Det er skjermkort-biten som begrenser deg. Meget svake greier.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Aha... Så den pcen der med en såpass lav oppløsning vil fungere så dårlig ?

Har ikke prosessor og ram noe å gjøre med hva pcen generelt sett yter i et spill?!

ALT ligger jo ikke på skjermkortet, sist jeg sjekket.

Har sett selv, at med BRA skjermkort å dårlig prosessor, så fungerer det svært dårlig.

Lenke til kommentar

Om CPU er særs dårlig, så vil jo spillet kjøre sent selvfølgelig. Så det er jo til ens fordel om man har en god CPU. Men Intel HD3000 er ikke egnet til moderne spill uansett. Litt eldre spill eller spill som har simple krav vil gå greit. Men Diablo III er faller jo ikke inn under den kategorien.

Lenke til kommentar

Spill er avhengige av skjermkort dette er pri 1, har man dårlig skjermkort hjelper det ikke om man har bra CPU/RAM.

Har man bra skjermkort så er det klart ytelsen kan begrenses av dårlig CPU/lite RAM, men dette i mye mindre grad enn ett dårlig skjermkort.

Lenke til kommentar

Aha... Så den pcen der med en såpass lav oppløsning vil fungere så dårlig ?

Har ikke prosessor og ram noe å gjøre med hva pcen generelt sett yter i et spill?!

ALT ligger jo ikke på skjermkortet, sist jeg sjekket.

Har sett selv, at med BRA skjermkort å dårlig prosessor, så fungerer det svært dårlig.

Neida, bra skjermkort kan ikke veie opp for elendig prosessor, men bra prosessor kan helle ikke veie opp for elendig skjermkort. Sistnevnte situasjon er nok langt vanligere med nye PC'er enn scenariet du nevnte. Intel HD3000 blir en flaskehals i dette tilfellet.

Edit: lagt til quote, da noen posta noen sekunder før meg

Endret av Krei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...