Bruker-168731 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg får avogtil opp vonde tanker og så slåss tankene mot hverandre. Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Åssen tanker er det snakk om? Selv så merker jeg at jeg får egoistiske tanker og kjemper dette med moralske tanker. Lenke til kommentar
Bruker-168731 Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Foreksempel at en tanke sier at jeg har god luktesans, men jeg vil ikke at tankene skal sie det, så jeg tenker nei mot disse tankene. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvorfor vil du ikke tenke at du har god luktesans? Høres veldig uskyldig ut for min del. Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Foreksempel at en tanke sier at jeg har god luktesans, men jeg vil ikke at tankene skal sie det, så jeg tenker nei mot disse tankene. Som jeg tolker det så prøver du å dempe luktesansen din psykisk. Dvs. hvis du lukter en ekkel ting så tenker du at du har dårlig luktesans for å få fokuset av lukten, eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Bruker-168731 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg er redd horisonten på sjøen fordi det minner meg om luktesans. Derfor tenker jeg disse tankene når jeg ser horisonter. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg er redd horisonten på sjøen fordi det minner meg om luktesans. Derfor tenker jeg disse tankene når jeg ser horisonter. minner horisonten på sjøen deg om lukte sans? nice. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Noen troll må man bare elske... Jeg tror TS har VM-gull i: Rent tilfeldig. Selv ble det rene slagsmålet i mitt hode mellom kanelbolle og grillskive. Grillskiva vant fordi kanelbolle ikke passer med salat og pommes. Lenke til kommentar
Bruker-168731 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg er ikke troll! Jeg har bare problemer med tanker. Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Vanskelig å forholde seg til såpass usammenhengede, da. Mulig det du sier gir mening for deg, men for meg (og tydeligvis også andre) så gir det ikke så mye mening. Ta kontakt med fastlegen din og legg frem problemet på den mest saklige og utfyllende måten du kommer på så oppretter hun en hastesak og du får pratet litt med kjekke karer i hvite frakker. Lenke til kommentar
Oda1982 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hm... Du har vonde minner om sjøen hvor du ser horisonten og derfor liker du ikke lukten av sjø fordi du da blir minnet om de vonde minnene? PS! Du er ingen troll... Lenke til kommentar
3j3jr3j32j Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Noen troll må man bare elske... Jeg tror TS har VM-gull i: Rent tilfeldig. Selv ble det rene slagsmålet i mitt hode mellom kanelbolle og grillskive. Grillskiva vant fordi kanelbolle ikke passer med salat og pommes. Det står i signaturen hennes at hun har asperger syndrom. Om det er et troll eller ikke vet du ikke, så hvorfor i det hele tatt ta sjansen? Voks opp, eller slutt å poste i et forum hvor man skal hjelpe mennesker. Endret 26. mai 2012 av 3j3jr3j32j Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Noen troll må man bare elske... Jeg tror TS har VM-gull i: Rent tilfeldig. Selv ble det rene slagsmålet i mitt hode mellom kanelbolle og grillskive. Grillskiva vant fordi kanelbolle ikke passer med salat og pommes. Det står i signaturen hennes at hun har asperger syndrom. Om det er et troll eller ikke vet du ikke, så hvorfor i det hele tatt ta sjansen? Voks opp, eller slutt å poste i et forum hvor man skal hjelpe mennesker. Tror jeg kan anslå at TOMpsy er rimelig tørr bak ørene og at han som regel har svært så velfundamenterte meninger og analytiske betrakninger, men jeg kan forstå at du ble provosert hvis du ser dette som en enkeltstående yttring. Med tanke på at trådstarter skal stå på abilify så er det vel fornuftig å ta kontakt med psykiateren sin hvis det er vanskelig å forholde seg til situasjonen. Endret 26. mai 2012 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå