Terje Solfugl Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Canadagås-kylling Bildet er fjernet. Beskrivelse: Traff på den søte krabaten idag, svømmende stolt med sine foreldre..det vanket en brødbit pån også..bildet er fra Østensjøvannet idag . Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Sååå søt, og så skarpt! Nesten så det ser ut til å være første tur ut:-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Tusen takk Anne -Lise er nok ikke han/hennes første tur..har observert de i 2uker, og jeg vil tippe søtnosen er omlag 16-19 dager, litt avhengig av om han/hunn har fått tilstrekkelig med næring den første tiden..gøy med sånne "gode" kommentarer . Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 En blir glad i små som dette på bilde,meget klart og fint,med meget gode detaljer,++ for stort format. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Takk Tor r, jeg tør å legge ut "mat" for stjelere fordi jeg alltid har et enda bedre scoop i ermet..at noen stjeler mine bilder er okey for meg..tar det som en ære :-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 WOW ! så nydelig... super skarphet og nærhet... dette var veldig bra!!! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Bedårende motiv - og en topp kvalitet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg