Gå til innhold

Dell inspirion 8500 eller Z-note 3100 Wide????? HJELP

eldo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså...barbara hadde jo en beta pc, nå er jo final version kommet ut også. Dessuten har jo barbara som vane og slakte dell pcer, f.eks dell 500m maskinen ble jo nesten slakta i test hos dem, kan jo bare lese litt rundt her og se hvor mange folk som har kjøpt seg den maskinen og hvor godt de fleste trives med den, jeg f.eks sitter på en dell 500m, leste også testen til barbara, og var svært usikker, men etter å ha lest litt rundt her så de ut til at de fleste syntes det var en utmerket maskin

Lenke til kommentar
Les testen på barbara. Den fikk latterlig omtale. vil ikke ha noe som får så dårlig omtale av folk som har peiling.

www.cnet.com setter mye større pris på Dell-pcene. Kanskje de er like store eller større eksperter? Hva med at Dell selger flest pcer i verden?

Lenke til kommentar

Inspiron 8500 og 8600 er jo samme maskin da, bortsett fra noe av innmaten.. Absolutt ingen grunn til å kjøpe 8500 framfor 8600 :-?

(Hvis ikke man har dårlig rå da og skal ha den mest ribba versjonen...)

Antakelig hadde 8500 fått dårligere i test av Barbara enn det 8600 fikk..

Lenke til kommentar

den testen på barbara er noe av det dårligste jeg har lest...da mener jeg sånn journalistisk sett...middelmådig struktur og sammenblanding av temaer...

tviler på at jeg kommer til å lese tester på barbara.no igjen i framtiden...

(selv om konklusjonen sikkert er grei nok for denne maskinen...)

Lenke til kommentar
Syns du burde vurdere en Inspiron 8600! Er ikke no dårlig maskin det!

Og det kan bli store forskjeller fra en beta pc til en helt ferdig en!

Det blir neppe store forskjeller fra beta pcen til den ferdige. De tingene som kristiseres av www.barbara.no som vekt og antall USB porter er nok uforandret i endelig versjon. Likevel er nok dette for øyeblikket den ultimate spill-pcen...Poenget er at dette neppe er det rette valget for den som trenger en profesjonell pc. For private derimot vil jeg tro den er et godt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...