Arcaidle Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hei, jeg kjøpte et Gaming headset til Xbox ( Turtle Beach Delta) på Gamestop Sverige; på starten av Mai, begynte headsetet å få sprekke lyder og "Sounddrops" etc. jeg kom i kontakt med både Turtle Beach og supplieren til Norden av Turtle Beach. Og fikk noen kommandoer jeg kunne gjøre for å forsøke å reparere det selv. Jeg var allerede misfornøyd med trådløs teknologien og den dårlige lydoverføringen, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre siden headsetet da var kjøpt i Sverige. Har jeg noen mulighet for å få refundert produktet? Produktet var kjøpt i starten av påskeferien. Takk på forhånd Dan Le Endret 23. mai 2012 av Arcaidle Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Du må dra tilbake til Sverige å klage der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå