Gå til innhold

Defekt/Disfunksjonelt produkt kjøpt i Sverige


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte et Gaming headset til Xbox ( Turtle Beach Delta) på Gamestop Sverige; på starten av Mai, begynte headsetet å få sprekke lyder og "Sounddrops" etc. jeg kom i kontakt med både Turtle Beach og supplieren til Norden av Turtle Beach. Og fikk noen kommandoer jeg kunne gjøre for å forsøke å reparere det selv. Jeg var allerede misfornøyd med trådløs teknologien og den dårlige lydoverføringen, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre siden headsetet da var kjøpt i Sverige. Har jeg noen mulighet for å få refundert produktet? Produktet var kjøpt i starten av påskeferien.

 

Takk på forhånd

Dan Le

Endret av Arcaidle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...