Spragleknas Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvilket er "best" og hvorfor? Skal brukes mot --sensur-- Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har prøvd begge to, og liker best Emule. Jeg får bedre fart med den, og den har flere muligheter. Hvis du ser på forumet på Sharereactor, så vil du sett at de aller fleste foretrekker Emule. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 emule er best, såklart. virker som om kø-systemet er bedre, jeg oppnår iallefall mye høyere hastigheter enn jeg gjorde med edonkey. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Sett dei ned å les alt om åpning av porter i modem og hos isp. før du starter opp dette programmet.Hvis ikke så kommer enda 10000 spørsmål om "dårlig fart,hva gjør jeg"osv. Har brukt edonkey i 1 år og emule 1 år.Skal du velge så bruk emule!!!! Men som sagt les,les og les.Ufattelig mye mas for å få den til å gå brukbart.Har du en 704 linje inn så ikke forvent mer enn max 20-40 kb i fart etter noen uker.Tar også noen timer før du begynner å laste ned med høyere fart enn 10. Du vil ALDRI oppnå fast stor fart med dette programmet og det er også en type program som står å går noen dager s strek. Min maskin/emule har etter min statistikk gått nå i : 3 days 22:48 hours. Atså nesten 4 døgn. Uansett...lykke til..hehehehehehe Shortyboy Lenke til kommentar
norway Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Edonkey ville jeg sagt. Ikke alle hash linker virker i eMule. Dessuten er det nettopp vert 2 oppdateringer på Edonkey. Du har et køsystem der du søker partnere...Jeg har også prøvd begge 2 , og vil si Edonkey. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Edonkey ville jeg sagt. Ikke alle hash linker virker i eMule.Dessuten er det nettopp vert 2 oppdateringer på Edonkey. Du har et køsystem der du søker partnere...Jeg har også prøvd begge 2 , og vil si Edonkey. Bruker du riktig del av linken så funker absolutt alle linkene til emule. Hvis de ikke funker for deg så gjør du feil.Det er jo akkurat samme programmet med litt forskjellig koding. Shortyboy Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Forresten... For å gjøre det enkelt.Dette blir som å starte en diskusjon om hva som er best mellom BMW og AUDI..Smak og behag.Alle har heller ikke samme linjene eller isp men jeg har brukt flittig begge og gikk over til emule etter at ca 5 verson var ute og har hatt mye bedre fart med emule enn edonkey. Både over lang tid og kort tid.Forsket lenge og vel før jeg bestemte meg for emule.Man må være sikker før man gjør en så stor forandring... Shortyboy Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 nå er jo ikke shareaza eller mldonkey noe alternativ da Hvis det stod mellom de tod hadde jeg gått for emule tror jeg. har mange kjekke finesser som ikke edonkey2000 har. [pirkemodus]det heter ikke edonkey i din sammenheng, edonkey er nettverket som blir brukt, mens edonkey2000 er den klienten du snakker om.[/pirkemodus] Lenke til kommentar
CtrL Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Er noe som heter Emule plus. http://www.emuleplus.tk/ Hakke testa det helt enda. //offtopic// hva heter sangen som dem har på sia si? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er ikke uten grunn at begge navnene betyr e-esel. Mule er en esel/hestehybrid, og donkey er et rent esel. Sånn på ordentlig altså. IRL. Om du skjønner. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 nå er jo ikke shareaza eller mldonkey noe alternativ da Hvis det stod mellom de tod hadde jeg gått for emule tror jeg. har mange kjekke finesser som ikke edonkey2000 har. [pirkemodus]det heter ikke edonkey i din sammenheng, edonkey er nettverket som blir brukt, mens edonkey2000 er den klienten du snakker om.[/pirkemodus] MLdonkey kan brukes på --sensur-- Anbefaler du det? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Det er ikke uten grunn at begge navnene betyr e-esel. Mule er en esel/hestehybrid, og donkey er et rent esel. Sånn på ordentlig altså. IRL. Om du skjønner. Mule = muldyr (pike,pirke) Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 This is like whatching a donkey calling a mule an ass!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 nå er jo ikke shareaza eller mldonkey noe alternativ da Hvis det stod mellom de tod hadde jeg gått for emule tror jeg. har mange kjekke finesser som ikke edonkey2000 har. [pirkemodus]det heter ikke edonkey i din sammenheng, edonkey er nettverket som blir brukt, mens edonkey2000 er den klienten du snakker om.[/pirkemodus] MLdonkey kan brukes på --sensur--] Anbefaler du det? ALLE edonkey klienter kan bli brukt mot sharereactor. Jeg ville ikke anbefalt mldonkey hvis du ikke har så veldig mye peiling. En del ting må skje i cmd(avanserte instillinger), men du har muligheten til å adde edonkey url'er i mldonkey gui'ene så det burde gå ganske greit. Uansett anbefaler jeg deg til å prøve shareaza. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er ikke uten grunn at begge navnene betyr e-esel. Mule er en esel/hestehybrid, og donkey er et rent esel. Sånn på ordentlig altså. IRL. Om du skjønner. Mule = muldyr (pike,pirke) [pirke]Nå er vel et muldyr en hestehybrid, blanding hest/esel eller no slikt[/pirke] Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Det er ikke uten grunn at begge navnene betyr e-esel. Mule er en esel/hestehybrid, og donkey er et rent esel. Sånn på ordentlig altså. IRL. Om du skjønner. Mule = muldyr (pike,pirke) [pirke]Nå er vel et muldyr en hestehybrid, blanding hest/esel eller no slikt[/pirke] Ja men det finnes muldyr og mulesel. Begge er hybrider men ikke det samme fordet; Man benævner afkommet for et muldyr hvis hoppen er en hest og hingsten er et æsel, og et mulæsel hvis det er omvendt. Fra: http://www.aesel.dk/artikler%201.htm Var det noe mer? Eg har rett Eg studere biologi for fanken Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har et par spørsmål angående eMule og 3com router. Hvordan åpner jeg for portene 4662 og 4672 i firewallen ? og hvordan får jeg HighID ? Takk Lenke til kommentar
norway Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kansje jeg brukte Emule feil da... Men Ed2K er utrolig bra . Er du kjapt ute , så tar du på "høyest" prioritet , og Ed2K vill søke etter folk som har gjort det samme som deg. Og dere samarbeider om å få hele filen. Ganske Ok syns nå jeg, får filer fort som F. Det er noe jeg ikke så i Emule. Der var det bare prioritet : Lav Normal Høy. Men , jør som meg kansje , jeg har begge programma instalert.Men har bare brukt ED2K de siste månedene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg skreiv jo helt i starten at mule er hest/esel-hybrid da..Også har vi Skalldyr og Muldyr (mulder og scully) da..de er aliens. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Denne tråden er stengt grunna linking til piratkopiert materiale. Trådpostar har fått ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg