13375k1133z Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hei! Har en nettside med pagerank 2 som jeg ønsker å få høyere pagerank og fler besøkende på. Jeg vet at man kan lenkebytte med andre nettsider, men jeg har hørt at google kan straffe deg for det? hvordan funker egentlig dette? Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hva har dette med programmering å gjøre? Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Vel, siden forumet befinner seg her: → Data → Programmering og webutvikling → Generell/annen programmering Ingen av de andre forumene passet for dette, og andre har gjort noe lignende. Samt følgende står under forumkategorien: "Her kan man diskutere alt innenfor programmering. Dette er kategorien du skriver posten din i hvis du ikke finner en mer beskrivende kategori i forumet" Tok jeg meg friheten til å legge innlegget her. Endret 23. mai 2012 av 13375k1133z Lenke til kommentar
Mr.money Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg vil tro det er virus på denne tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg tror ikke det er galt å poste her. Jeg kom til samme konklusjon som trådstarter. Og da setter vi strek for den diskusjonen siden den strengt tatt er off topic. 1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hei! Har en nettside med pagerank 2 som jeg ønsker å få høyere pagerank og fler besøkende på. Jeg vet at man kan lenkebytte med andre nettsider, men jeg har hørt at google kan straffe deg for det? hvordan funker egentlig dette? Dersom du bruker visse kjøpte tjenester for inngående lenker (lenkebytte), som da også er lite relevante for nettsidene kan du bli straffet av Google. Men satser du på relevant lenkebytte, dvs krysslenker med andre nettsider som omhandler like/lignende tema så bruker det faktisk å hjelpe bra på pagerank. Særlig om noen av disse har bra pagerank selv. Dog virker godt innehold nesten like bra (om ikke bedre) - i tillegg medfører det ofte at man får gode inngående lenker. Begynner folk å oppfatte innholdet som relevant og interessant - så får du fort lenker (fra Facebook, Twitter osv), og så går rankinga opp. PM meg om du vil ha litt mer info om muligheter for å bedre Pagerank/SEO. OT: Dette passer like godt her som under Webdesign. Dette er generell webutvikling. Dog er det mulig at Webdesign, HTML ... burde vært omdømt for også å kunne romme generelle webutviklingsspørsmål. 1 Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Hei! Har en nettside med pagerank 2 som jeg ønsker å få høyere pagerank og fler besøkende på. Jeg vet at man kan lenkebytte med andre nettsider, men jeg har hørt at google kan straffe deg for det? hvordan funker egentlig dette? Dersom du bruker visse kjøpte tjenester for inngående lenker (lenkebytte), som da også er lite relevante for nettsidene kan du bli straffet av Google. Men satser du på relevant lenkebytte, dvs krysslenker med andre nettsider som omhandler like/lignende tema så bruker det faktisk å hjelpe bra på pagerank. Særlig om noen av disse har bra pagerank selv. Dog virker godt innehold nesten like bra (om ikke bedre) - i tillegg medfører det ofte at man får gode inngående lenker. Begynner folk å oppfatte innholdet som relevant og interessant - så får du fort lenker (fra Facebook, Twitter osv), og så går rankinga opp. PM meg om du vil ha litt mer info om muligheter for å bedre Pagerank/SEO. OT: Dette passer like godt her som under Webdesign. Dette er generell webutvikling. Dog er det mulig at Webdesign, HTML ... burde vært omdømt for også å kunne romme generelle webutviklingsspørsmål. Takker for svært god tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå