Hveding Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hei! På esken til skjermkortet, så står det at den har 1GB. Men flere nettsider og programmer sier jeg har 2.7GB.. Feks Can Your Run It nettsiden sier dette om kortet mitt: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Det er delt grafikkminne, noe som betyr at skjermkortet ditt kan stjele 1,7GB av datamaskinen din sin RAM om det trenger litt mer. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Ser ut som en feil. Jeg tror nok du har 1 GB på selve kortet. Eller delt grafikkminne, men det delte minnet er muligens ikke like raskt som den faktiske VRAMen. Endret 23. mai 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Okey sånn sett.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Lite vits i å stole på informasjon avlest av programmer annet enn CPU-Z, GPU-Z, Aida, HWInfo eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå