Gå til innhold

Lenovo 220 Bluetooth stereo headphones ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Kjøpte akkurat en Lenovo Thinkpad X201 fra Komplett. Forholdvis gammel og utgående modell, men billig og meget bra.

Det eneste jeg synes blir kanskje litt for gammeldags det er Bluetooth'en som er versjon 2.1 og uten mulighet for stereo hodetelefoner.

Min enkle tanke er å kjøpe inn en nyere bluetooth ehnet som reservedel til Thinkpad X220 som vel er den nyeste varienten ?), og så forsøke å montere den inn på X201. (Har allerede oppgradert med noen andre uoriginale deler, dvs HD og 3G modem, og det har fungert fint.)

Spørsmål:

Er det noen som vet eller som har testet om X220 støtter Bluetooth Stereo Headphones ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update:

Jeg har fått Bluetooth stereo til å virke på X201i (tror jeg da).

Testet med mye software, så jeg vet faktisk ikke om det er Lenovo sin medfølgende software eller noe av det andre som jeg testet med, som er grunnen til at det fungerer.

Det skulle vært interessant å vite.

Lenke til kommentar

Update 2:

De som kjøper Thinkpad X201 og X220, de er åpenbart ikke særlig opptatt av å spille musikk via Bluetooth.

Det var ikke noe svar å få på deres forum heller.

Men joda, det ble laget en ny installasjon med Windows 7 64 og den kunne da spille stereo med bluetooth.

Legger link for senere referanse både for meg selv og andre som måtte være interessert i å finne ut av problemstillingen.

http://forum.lenovo.com/t5/X-Series-ThinkPad-Laptops/X201-Bluetooth-Stereo-How/td-p/754433

Det hadde jo vært morro om det kom en kommentar en eller annen gang i framtiden :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...