Lavalampe Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Noen som fortsatt spiller Sega Dreamcast på nett? Jeg spiller Phantasy Star Online V2 på nett med Dreamcasten den dag idag:) Anbefaler alle Sega freaks å se på mulighetene. Det er pr. dags dato 5 spill som kan spilles på nett med Dreamcasten. Bredbånd på Dreamcasten anbefales, men er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvordan gjør du det og trengs dremcast bredbånds adaptern? Noen som fortsatt spiller Sega Dreamcast på nett? Jeg spiller Phantasy Star Online V2 på nett med Dreamcasten den dag idag:) Anbefaler alle Sega freaks å se på mulighetene. Det er pr. dags dato 5 spill som kan spilles på nett med Dreamcasten. Bredbånd på Dreamcasten anbefales, men er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Lavalampe Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Man kan koble seg seg til uten BBA, men det krever noe utstyr. Personlig så orket jeg aldri å sette meg inn i det så kjøpte meg BBA istedenfor. Her er en link til en side med guide:) http://dreamcast.onlineconsoles.com/phpBB2/guides_getonline.php Link til en pso klipp som ble filmet 12 april 2012 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ok ser ut som et adapter forenkler saken, har vært morro å teste ut det har pso og dreamcast :nei2: må man ha en dream key? Lenke til kommentar
Lavalampe Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Hehe, er nok mange år siden man trengte Dream Key:) Er jo privat server det spilles på, så man trenger ikke annet enn en boot disc. BBA koster vel rundt 1000kr. Litt stivt, men er verd det i mine øyne:) Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Var 2 bba på ebay til ca 2000stykket blir litt stivt for å spille pso på dc får vurdere pso igjen på x360 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hvor mange er det som enda spiller PSO? Kunne tenkt meg å spille litt senere i dag Lenke til kommentar
Lavalampe Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Hmmm, vi er vel rundt 40 aktive kanskje? Virker som folk kommer og går litt. Klarer fint å fylle opp ett team (4stk) på kveldene:) Send meg gjerne en PM om du trenger hjelp til å koble deg på serveren:) Du må laste ned en sånn PSO boot-disc for å spille på Sylverant:) Går du på sylverant.net så kan du se hvor mange som er på nett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Vekker denne tråden til liv i håp om å komme i kontakt med flere som er interesserte i Dreamcast. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Min DC døde ... får se om jeg skaffer en ny har endel spill og utstyr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Min DC døde ... får se om jeg skaffer en ny har endel spill og utstyr Koster alt mellom 100-300 på Ebay. Leser denne ikke diskene? Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 booter ikke opp lengere Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Har en Dreamcast med rundt 60 spill. Mye bra spill til den, Shenmue er jo favoritten da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå