Loefthal Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hvis det ikke er noen gul trekant ved nettverkskortet så betyr det sannsynligvis at driveren er installert og OK, og at du dermed må lete andre plasser. Dog, det skader nok ikke å oppdatere til seneste driver hvis den som fulgte med kortet begynner å bli gammel. Kanskje problemet løser seg tilogmed. Endret 23. mai 2012 av pølsehund Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jess, om det ikke virker etter at driverne er installert bør vi sammenlikne nettverksinnstillingene med den maskinen som fortsatt kommer seg på nett. Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg har prøvd det meste nå... Den eneste plassen det er en trekant er med internett plassen nede til høyre som viser at det er et uidentifisert nettverk.. driveren er innstallert og det funker.. jeg vet ikke.. vet bare at jeg ikke har hatt internett på den si jeg fikk den.. Endret 23. mai 2012 av Leikni Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Har du internett via TV-kabel? Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Har du internett via TV-kabel? Nei, kabelen går inn i en internett ting, som en stikkkontakt for kat 5, som går videre rett inn i ruteren Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 OK, da ville jeg prøvd med en annen kabel mellom PC og router. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Har du internett via TV-kabel? Nei, kabelen går inn i en internett ting, som en stikkkontakt for kat 5, som går videre rett inn i ruteren Har du windows 7 på laptopen også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå