Recon Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg er forvirret, jeg fikk min nye GPS i posten i går, men fant en del jeg ikke aner hva er (manual etc er nærmest ikke-eksisterende, samme på nett), eller hvor den evt skal plugges i. Det ser ut som en antenne/signalforsterker, og med en plugg a la en jack for AUX/hodelefon på mobilen etc, men mindre! Dvs den er for liten til å plugge i mobil o.l. Har noen ide om hva dette er og hva den skal brukes til? Selve GPS'en har ingen hull/innganger for å plugge til noe sånt. Tenkte det kunne være noe ift med smartphone Link app og bedre signal til mobilen, men den passer som nevnt ikke der heller! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Det er en FM receiver , skal koples i minijack i den sorte klumpen på 12V sigarettuttak kabelen. ( trafikk meldinger sendes over FM) . Jeg har alldri hatt behov for den tlkoplet dog. Endret 23. mai 2012 av syar2003 Lenke til kommentar
Recon Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ah, jeg har lett på selve festet med sugekoppen som festes på ruta, men har ikke tenkt på å se på selve ledningen for strøm! Takker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 ...manual etc er nærmest ikke-eksisterende, samme på nett... Manualer her: http://support.garmin.com/support/manuals/manuals.htm?partNo=010-00009-11&language=nb&country=NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå