IceBlitz Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Strøkent og stilrent. Men for å gjøre det mer spennende ville jeg kanskje gasset opp fargene litt? Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Takk for kommentarer! Har alltid likt bilder med litt "smell" i fargene, men i det siste har jeg også sett bilder hvor fargene er dempet noe. Postprosesseringen av dette er inspirert av disse, så at det mangler litt på fargene er tilsiktet. Hadde jeg hatt stativ med kunne jeg nok fått bort de små krusningene, men håndholdt er dette det beste jeg fikk til. Setter pris på tilbakemeldingene Deres! Det er mye læring i andres betraktninger! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 dejlig stille ro i bildet, har været i botanisk hage i Bergen, men kan slet ikke genkenne dette Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 dejlig stille ro i bildet, har været i botanisk hage i Bergen, men kan slet ikke genkenne dette Takk for tilbakemelding! Vannet ligger i botanisk hage ute ved Arboretet ved Hjellestad. Man kjører like forbi Arboretet, og så kommer man til et mye mindre område som er under Botanisk hage. Her trenger man kun å spaserer tvers gjennom hagen, og på baksiden, godt skjult av vegetasjon har man dette vannet. Her er det en liten brygge med benk. Et sted med absolutt ro (bortsett fra flyene som av og til kommer inn for landing). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg