Sprayer Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hva skal jeg gjøre a, sitter ved en annen pc nå, for min egen nekter pent å komme seg på netet i mer enn 20 sek, da får jeg 1 min på meg før maskina rebooter, Hva dreper den dritten best, har norman, og den prøver..... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 last ned denne, legg på diskett, kjør den på maskinen og for all del, oppdater OS fra windows uppdate etterpå. http://securityresponse.symantec.com/avcen...er/FixBlast.exe DrErling Lenke til kommentar
Pee Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hva skal jeg gjøre a, sitter ved en annen pc nå, for min egen nekter pent å komme seg på netet i mer enn 20 sek, da får jeg 1 min på meg før maskina rebooter, Hva dreper den dritten best, har norman, og den prøver..... den var kjip Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 når den begynner å telle ned. skriv "shutdown -a" i run.. så avdryter du shutdown.. og kan fikse driten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå