Jan Erik Engan Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Lange flate baller..... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt humor i hverdagen;)........ Link til bildesiden Lenke til kommentar
40D Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det eneste jeg finner humoristisk med dette er; fluene, som sitter på balla. For et liv.. De venter vel på at dyret skal drite? Ikke flere av disse Jan Erik.. urk! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Burde gått nærmere, med makrolinse! Tøff nok til det?? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Det eneste jeg finner humoristisk med dette er; fluene, som sitter på balla. For et liv.. De venter vel på at dyret skal drite? Ikke flere av disse Jan Erik.. urk! Hehe;) Burde gått nærmere, med makrolinse! Tøff nok til det?? Vel med en vekt på rundt 1.tonn og ikke kjenner de..da er en litt forsiktig vel???..hehe;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det eneste jeg finner humoristisk med dette er; fluene, som sitter på balla. For et liv.. De venter vel på at dyret skal drite? Ikke flere av disse Jan Erik.. urk! Hehe;) Burde gått nærmere, med makrolinse! Tøff nok til det?? Vel med en vekt på rundt 1.tonn og ikke kjenner de..da er en litt forsiktig vel???..hehe;) Alt for et bra bilde, synes du skal gå på jeg! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Dette var ekkelt altså. Hadde jeg kunnet vurdere hadde det blitt en "flat" vurdering. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 He,he,tekten sto til bilde,he,he. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Dette var ekkelt altså. Hadde jeg kunnet vurdere hadde det blitt en "flat" vurdering. hehe..legger meg da flatt???;) He,he,tekten sto til bilde,he,he. Det eneste jeg finner humoristisk med dette er; fluene, som sitter på balla. For et liv.. De venter vel på at dyret skal drite? Ikke flere av disse Jan Erik.. urk! Hehe;) Burde gått nærmere, med makrolinse! Tøff nok til det?? Vel med en vekt på rundt 1.tonn og ikke kjenner de..da er en litt forsiktig vel???..hehe;) Alt for et bra bilde, synes du skal gå på jeg! Da tar jeg det neste gang....;) Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Skjønar ikkje kvifor folk vergrar seg ovanfor slike bilete. Eg synest det var hysterisk. Nakned kvinner hoiar folk fram, men ein litt dyrescrotum klarer ikkje folk kvila augene på? Her kjem, likevel, litt djup, kontruktiv kritikk Fin plassering av blikkfang i tredjedelspunktet! Komposisjonen framstår som sterk. Du har også presetert å kome deg ned på motivet si høgd, også bra. Men, ein hårdott til venstre kjempar om merksemda mi. I tillegg er sjølve motivet her, scrotum, underkesponert. Flugene har ein positiv effekt på inntrykket, etter mi meining. Eg undrast om ikkje ei vertikal beskjering hadde forsterka inntrykket. Ein hadde fjerna hårdottane til venstre, samt at hovudlinjene i biletet er vertikale. Dette hadde nok fremja ei kjensle av stoltheit, noko majestetisk, noko stort og sterkt. Den horisontale innramminga av motivet fremjar, tradisjonelt, og også her, i større grad ei roleg, avslappande eller behagelig sinnsstemning. Ei vertikal beskjering hadde kanskje fjerna for mykje av den viktige konteksten her, så det er ikkje godt å seia. Eg tykkjer bodskapet kjem godt fram. Intimhygiene er viktig - særleg når ein vert eldre. Motivet er overførbart til eldre menn, der ting byrjar å sagga. Flott, naturleg og inntrykkssterk metafor at fotografen her! Visuell retorikk på eit virtoust nivå! Sett bort i frå somme tekniske småfeil, har dette fotografiet alt: inspirerande komposisjon, hysterisk humor og eit godt bodskap. Endret 23. mai 2012 av kjikvadrat Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Skjønar ikkje kvifor folk vergrar seg ovanfor slike bilete. Eg synest det var hysterisk. Nakned kvinner hoiar folk fram, men ein litt dyrescrotum klarer ikkje folk kvila augene på? Her kjem, likevel, litt djup, kontruktiv kritikk Fin plassering av blikkfang i tredjedelspunktet! Komposisjonen framstår som sterk. Du har også presetert å kome deg ned på motivet si høgd, også bra. Men, ein hårdott til venstre kjempar om merksemda mi. I tillegg er sjølve motivet her, scrotum, underkesponert. Flugene har ein positiv effekt på inntrykket, etter mi meining. Eg undrast om ikkje ei vertikal beskjering hadde forsterka inntrykket. Ein hadde fjerna hårdottane til venstre, samt at hovudlinjene i biletet er vertikale. Dette hadde nok fremja ei kjensle av stoltheit, noko majestetisk, noko stort og sterkt. Den horisontale innramminga av motivet fremjar, tradisjonelt, og også her, i større grad ei roleg, avslappande eller behagelig sinnsstemning. Ei vertikal beskjering hadde kanskje fjerna for mykje av den viktige konteksten her, så det er ikkje godt å seia. Eg tykkjer bodskapet kjem godt fram. Intimhygiene er viktig - særleg når ein vert eldre. Motivet er overførbart til eldre menn, der ting byrjar å sagga. Flott, naturleg og inntrykkssterk metafor at fotografen her! Visuell retorikk på eit virtoust nivå! Sett bort i frå somme tekniske småfeil, har dette fotografiet alt: inspirerande komposisjon, hysterisk humor og eit godt bodskap. Ja det var en fyldig vurdering får en si..hehe;) Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Skjønar ikkje kvifor folk vergrar seg ovanfor slike bilete. Eg synest det var hysterisk. Nakned kvinner hoiar folk fram, men ein litt dyrescrotum klarer ikkje folk kvila augene på? Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den setningen, men for mitt vedkommende så blir jeg altså opphisset av nakne kvinner. - Men ikke av dyregenitalia, tvert imot. Og tror mange deler samme mening. Jeg kjenner hvertfall ingen som syns dyregenitalia er fint å se på Men jeg tok humoren, det var igrunn veldig morsomt men jeg syntes det er upassende på et slikt forum. Det er dog kun min mening Endret 24. mai 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Trodde det var humor det dreide seg om. Må innrømme at jeg gapskrattet. Morsomt å høre kunstneren si noe om sitt eget verk, han som har dratt igang alt ..hehe... Endret 24. mai 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Skjønar ikkje kvifor folk vergrar seg ovanfor slike bilete. Eg synest det var hysterisk. Nakned kvinner hoiar folk fram, men ein litt dyrescrotum klarer ikkje folk kvila augene på? Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den setningen, men for mitt vedkommende så blir jeg altså opphisset av nakne kvinner. - Men ikke av dyregenitalia, tvert imot. Og tror mange deler samme mening. Jeg kjenner hvertfall ingen som syns dyregenitalia er fint å se på Men jeg tok humoren, det var igrunn veldig morsomt men jeg syntes det er upassende på et slikt forum. Det er dog kun min mening Ja det er lov å mene;) Trodde det var humor det dreide seg om. Må innrømme at jeg gapskrattet. Morsomt å høre kunstneren si noe om sitt eget verk, han som har dratt igang alt ..hehe... Enkelte motiver som bare dukker opp i ett kjapt hode..haha;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg