psii Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Vil gjerne se hvordan det ble til slutt. Og ikke minst rapporter angående støy/ytelse Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Vil gjerne se hvordan det ble til slutt. Og ikke minst rapporter angående støy/ytelse Jeg kommer med en grundig oppdatering når jeg får tak på et skikkelig kamera. Jeg må uansett plukke heile skiten i deler, for å gi et overblikk over de enkelte komponentene. Ytelsen er upåklagelig, jeg makser det aller meste av spill, og er stille nok. Blir nok utskiftning av HK og vifter. (Jeg er pirkete ok? ) Asus Sabertooth z77 : Ene og alene pga utseendet er sexy, og reklamer fungerer alt for bra på meg... Vifter: Noe usikker, venter på den nye "quiet" serien til Corsair, gleder meg til å prøve de. 100% rapport er nok inne om 1 - 2 uker, når jeg får tid + ork + kamera. Men her har du 2 raske bilder tatt med mobil. (Jeg er klar over at "Cable management" er helt forferdelig, men PSU var 2 cm lengre en forventet, så ble UTROLIG trangt der nede. Men har kablet om et par ganger etter det, og er relativt fornøyd nå. Endret 14. juli 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
psii Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Flott med bilder! Tiper min build vil se temmelig lik ut. Bare uten SLI, og muligens noen andre (og færre) vifter. Har du testet hvilke viftekombinasjoner som gir mest utslag på temperatur og støy? Jeg tenker ikke på noe grundig undersøkelese, men kanskje skru på viftekontrolleren og observere hva som skjer når du skrur ned/opp hastigheten på enkelte vifter. Fint oppsett, iallefall Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Flott med bilder! Tiper min build vil se temmelig lik ut. Bare uten SLI, og muligens noen andre (og færre) vifter. Har du testet hvilke viftekombinasjoner som gir mest utslag på temperatur og støy? Jeg tenker ikke på noe grundig undersøkelese, men kanskje skru på viftekontrolleren og observere hva som skjer når du skrur ned/opp hastigheten på enkelte vifter. Fint oppsett, iallefall Jeg har et lett ovetrykk i kabinettet (bortsett fra nå, pga mangel på vftekontroller) så har inntaks viftene på 900 rpm, og uttak på 800. Da spyr kabinettet luft ut i alle kriker og kroker, så man slipper så mye støv inni der. Jeg har masse trege vifter som gir fantastisk lite støy, er som tidligere nevnt, kun den øverste noctua viftene jeg hører et svakt sus fra under gaming. Utovver det har jeg ikke testet så mye, men tenkte å ta en runde når de nye viftene + vfitekontrolleren ankommer. Lenke til kommentar
psii Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Har lest endel om de nye Corsair-viftene, og det later til at de presterer utrolig bra! Har du fått dine? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Nei desverre. Jeg venter på at skjermen jeg har bestilt skal ankomme, så resten får blitt sendt Bestilt meg nytt HK, CPU, vifter, viftekontroller og skjerm Og en helt lik GPU, men det er til budsjette byggern til fruen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå