Joachim_F Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 I Kung Fu Superstar må du bevege deg som en ekte mester. Les hele saken Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg håper du kan gjøre mer enn kun spesifikke triks. Det skulle vert mulig å gjøre hva du vil. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Teoretisk genialt spill, men praksis blir spennende å se hvor vidt kinect holder følge. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det virker jo kult (selv om traileren er i overkant corny), men som sagt gjenstår det å se hvor godt det fungerer i praksis. Men dersom Dance Central fungerte så er det kanskje håp for dette også? Lenke til kommentar
joudesu Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Haha, fy faen for en latterlig trailer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Neste gang jeg lyst til å stå helt i ro og slå ut i luften skal jeg kanskje vurdere det. Eller kjøpe noe som faktisk ser morsomt ut. Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Likte Sherlock Holmes battle-plan delen av traileren. I hovedsak litt cheesy trailer, men liker spill konseptet. Liker ikke Kinect, så håper de vurderer en håndkontroll utgave av spillet, eller Wii utgave. Liker tanken av custom characters, selv om karakterene så litt premade ut. Lignet litt på Guitar Hero design. Gir dette en terning tre på interesse skalaen. Kan gå begge veier på release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå