Gå til innhold

ferie i hellas 02.06 bankkrise/?

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er risiko for at alt ikke vil fungere som planlagt. Jeg ville i alle fall tatt med en bunke med Euro om du kan lagre den sikkert. Om du reiser med charterselskap bør du bli tatt vare på om det skulle bli tull med returen.

Om du selv er ansvarlig for reisen til flyplassen vær da veldig forsiktig med at det ikke er noen aksjoner som kan stoppe dette. Drosjestreiker skapte endel problemer for ferierende sist sommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hørte det samme på radioen, men senere kom det også innslag fra et Forsikringsselskap som sa at man ikke burde ha med for mye kontanter da forsikringen dekket opptil 3000kr i lomme penger elrs.

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Hørte det samme på radioen, men senere kom det også innslag fra et Forsikringsselskap som sa at man ikke burde ha med for mye kontanter da forsikringen dekket opptil 3000kr i lomme penger elrs.

Takk for svar!

Litt av poenget blir vel da å ha det i reserve og ikke til rent forbruk.

Jeg ser heller ikke noe problem i ha litt mer enn det som forsikringen dekker.

Er en så to stk. har en fort 10 000 i tilfelle tilefelle......

Lenke til kommentar

Jeg tror nok grekerne er klar over at noe av det verste som kan skje er et turistene slutter å reise dit, så jeg tror ikke du bør være altfor bekymret.

Men vi valgte å reise til Tyrkia i sommer. Tror det er mindre sjanse for ubehagelige overraskelser der i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...