Hveding Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hei! Ikke helt sikker på om dette er rett plass, but here we go. Finnes det noe lignende som denne: http://www.theverge.com/2012/5/21/3034372/elgato-game-capture-hd-xbox-360-ps3-recording-announced Bare at det er til pc ? Fraps blir for krevende før pcen min. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Den boksen fungerer på både PC og konsoll, så lenge du bruker HDMI til både bilde og lyd. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvorfor står det ikke noe om det ? Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Er du sikker på at fraps blir for krevende? Jeg trodde fraps prøvde å drepe pcen min, helt til jeg innså at fraps tvang fpsen ned til 30, og jeg opplevde det som lagg. Dette var bare å endre i innstillingene, og det kjører nå helt smooth. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 FRAPS lagrer også all video ukomprimert for å spare ytelsen din, men det krever litt mer diskytelse så unngå å bruke samme disk som spillet ligger på og den som OSet befinner seg på til lagringsdisk for FRAPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå