Kurt Lekanger Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Med et pulsbelte får du enda større utbytte av treningen. Guide: Slik får du pulsmåling i treningsappen Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Tja. Holder meg til pulsklokke. Da kan jeg faktisk enkelt og greit se hvordan jeg ligger an i løpet av treningen uten å måtte ta fram og knote med mobilen. Kan jeg ikke se dette forsvinner hele poenget med pulsbånd for min del. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 For de som sykler er nok dette en god løsning om man fester mobilen på sykkelstyret. Men er det mulig å få appene til å varsle hva pulsen er? Vet endomondo-appen kan si mye rart, men har aldri prøvd med pulsbelte. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 For de som sykler er nok dette en god løsning om man fester mobilen på sykkelstyret. Men er det mulig å få appene til å varsle hva pulsen er? Vet endomondo-appen kan si mye rart, men har aldri prøvd med pulsbelte. De fleste apper som støtter pulsmåling viser pulsen på skjermen, men noen har også mulighet til å lese opp pulsen din med jevne mellomrom, sammen med annen info som distanse, gjennomsnittsfart, osv. Både Runkeeper og Runtastic kan lese opp pulsen for deg. Android-versjonen av Endomondo har en funksjon som heter "headset control", som leser opp blant annet puls - i tillegg til annen relevant info når du trykker knappen på hodetelefonledningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg