pikamikaa Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hei hei Jeg kjøpte min Toshiba Satellite for rundt ett år siden. Og merket for ca 2 mnd siden at hvis jeg f.eks har datan med i senga (der den ikke står stødig som på ett bord) så begynner vifta å bråke Jeg merker jo at når jeg faktisk skriver nå så hører jeg den er løs, at den smårister inni der. Er dette lurt å åpne og skru til selv? Noen tips? Trur jeg faktisk har garanti enda også (om det dekker det da? har jo ikke gjort noe med dataen..), men kjedelig å levere fra seg dataen med alt man trenger på, hehe Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det kan være lageret i viften som er slitt, eller festeskruene til viften som har løsnet. Har du fortsatt garanti bør du bruke den. Reklamasjon har du uansett. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Kommer litt an på hvor stødig du er i å skru på laptoper. Dersom viften ikke lar seg fikse, men trenger utskifting, så kan det bli litt kronglete å få tak i rett del. Dersom du i samme slengen er uheldig og gjør noe som gjør det åpenbart at laptopen har blitt åpnet helt opp av av ukvalifisert personell (eller enda værre, ødelegger noe viktig), så kan det hende at verkstedet kommer til å krangle over dette også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå