Giggs Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei Ønsker å lage ett nettverk (samarbeid – ikke fysisk datanettverk...) Jeg har en visjon om å kunne iverksatte noen av mine idèer Idèene kan / skal selges etter utvikling. Nettverket skal bestå av: Mangler noe – si ifra..... · Prosjektledere Idèutvikling /salg / adm · Webdesignere utvikling / logo / grafisk utforming · Webteknikkere Forum / proected areas ol. · Telstforfattere Tekst · Foto / video redigering – komprimering Ønsker gjerne flere innenfor hvert område, - for å kunne utvikle hverandre. Ta kontakt for ytterligere info.... [email protected] eller diskuter i tråden under.... Mvh M@rtin Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 HVA skal det nettverket drive med? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hva med lønn?nå skal jeg ikke svare for han, men jeg tror nok det er dårlig med lønn med mindre planene er direkte urealistisk. Jobber for amotor jeg og der kan jeg nok ikke vente noen lønn på noen år, blir nok for morro skyld det der. Lenke til kommentar
Giggs Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 tenkte å lage en "demo side" med elementer som forum - passordbeskyttede områder - god design - språk ol. Kunne tanke meg en brainstorming blandt de som er interessert om hva og hvordan.... "nettverket" i seg selv må være kreativt - med ett overordnet mål: på sikt kunne lage ett levebrød av dette..... Lønn: ja hvis "vi" greier å tjene penger - konsept må bygges - og Du dere innviteres herved til å være med ! M@rtin Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Høres litt tvilsomt ut spør du meg, det er jo allerede dusinvis slike tiltak i gang både i norge i resten av verden, riktignok på litt løs basis, men ingen tjener penger på det. Hvor i all verden har du tenkt å få penger fra da?? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hmrfm...Høres skummelt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå