Gå til innhold

Bærbar gamer pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin, god og solid gamer maskin. Så lenge du ikke henger deg opp i at ytelse skal være like bra som 560ti kortet i den stasjonære maskinen din er det et bra valg. (GTX670M er rundt 40% svakere enn 560ti stasjonærkortet).

Fordelen med asus er lavt støynivå i forhold til andre gaming maskiner.

Lenke til kommentar

Jeg har sett at denne maskinen kjører Crysis 2 på "HARDCORE" grafikk med 1920*1080, men en 30fps.

Så jeg er fornøy, å invisterer i denne om et par mnd når jeg har skrapet opp penger :p

Så lenge man kan kjøre spill på HIGH med full oppløsning, så er jeg berget. Men går jo alltids ann å stille ned oppløsningen også om det trenges.

Lenke til kommentar

Skal du bruke en ekstern skjerm i lag med laptopen?

Det er jo også mulig å gå for en stasjonær PC hvor kabinettstørrelsen er strippet ned, og gode kjøleløsninger fører til en maskin som er stillere enn en laptop. Laptoper med kraftige skjermkort er generelt sett enormt støyende, pluss at støyen gjerne er mer høyfrekvent og derfor (i alle fall for meg) mer irriterende. Jeg foretrekker støyen fra min stasjonære PC over nesten samtlige laptoper jeg har prøvd som har hatt dugelig grafikk.

Dersom du velger rett kabinett så trenger ikke stasjonærmaskinen å være så veldig kronglete å flytte på. Du kan kutte ned på ledningspaghetti dersom du kjøper en skjerm med innebygde høyttalere (vil fremdeles være ca like gode eller bedre enn de fleste laptophøyttalere).

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...