Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som den har noen greie funksjoner, men liker ikke helt brukergrensesnittet som Nintendo har. Men Nintendo har alltid kjørt sitt eget løp så det kommer nok til å fungere.

 

Ikke mye å bli gira over i dette klippet som ihvertfall ikke var live :p Skal bli spennende å se spill på denne maskinen..ikke lenge igjen nå.

Lenke til kommentar

Fine 30 minutter. Men det gjorde slik ventetiden til Nintendos konferanse om to dager blir vanskeligere :p

 

Og det var nok nettopp meningen :)

 

Er enig i at det virker som om Nintendo tar online seriøst denne gangen, så får vi håpe at de faktisk lykkes også. Virket ihvertfall ekstremt lovende så langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da var det over. Tror jeg trenger en halvtime for å se det en gang til før jeg konkluderer. Det klart mest interessante er selvsagt Miiverse og den online strategien til nintendo, så får forsøke å få klarhet i akkurat hva de sa og mente nå.

 

Hvor kan man se dette igjen??

Lenke til kommentar

Var ikke dette bare flaut?

 

Faen heller. Gi meg en Hardwaresterk Nintendokonsoll jeg kan spille gode Nintendospill på, ikke alt dette newagesosialemediermumbojumbodrittet.

 

Ser ut som om jeg kommer til å fortsette å kjøpe Nintendos konsoller utelukkende for Zelda, også i fremtiden. Hvis de ikke, med alt dette pisset, klarer å ødelegge Zeldaopplevelsen og da ...

Lenke til kommentar

Jeg hadde noe rett angående Miier at du kan interaktere med enten deg selv eller med andre :)

Vi få se nå om Nintendo Network skal ta betalt for å være der.

 

Med den historien de har så vil det være selvmord å ta betalt. La oss virkelig ikke håpe de gjør det.

Lenke til kommentar

Solgt ikke meg heller så mye. Får vente med å se på spillene. Wii skuffa meg i grunn på lanuch når jeg var en av de første i Norge til å få en. Men ikke så gira å gå en slik "felle" igjen, så venter litt etter lanseringen ihvertfall hvis jeg ender meg opp med en. Det jeg likte virkelig var at man kunne spille spillene på den lille skjermen.

Lenke til kommentar

 

Hvor kan man se dette igjen??

 

Leter etter svar på dette nå.

 

Var ikke dette bare flaut?

 

Faen heller. Gi meg en Hardwaresterk Nintendokonsoll jeg kan spille gode Nintendospill på, ikke alt dette newagesosialemediermumbojumbodrittet.

 

Ser ut som om jeg kommer til å fortsette å kjøpe Nintendos konsoller utelukkende for Zelda, også i fremtiden. Hvis de ikke, med alt dette pisset, klarer å ødelegge Zeldaopplevelsen og da ...

 

Det er to andre konsollprodusenter som gjør akkurat det du ønsker at Nintendo skal gjøre. La nå oss med andre preferanser nyte mangfoldet :)

Lenke til kommentar

Var ikke dette bare flaut?

 

Faen heller. Gi meg en Hardwaresterk Nintendokonsoll jeg kan spille gode Nintendospill på, ikke alt dette newagesosialemediermumbojumbodrittet.

 

Ser ut som om jeg kommer til å fortsette å kjøpe Nintendos konsoller utelukkende for Zelda, også i fremtiden. Hvis de ikke, med alt dette pisset, klarer å ødelegge Zeldaopplevelsen og da ...

Er litt enig her faktisk. Vet ikke hvor de andre henter all positiviteten fra, men for meg var dette en hype-killer.

 

Kan jo forsåvidt være en positiv ting, slik at jeg blir mer glad når de presenterer flere kanonspill i nær fremtid til Wii U, men hvis ikke det gjør så skuffer Nintendo. v.v

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...