Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Denne videoen kommer til å skape en masse nye internett-memes, så det blir awesome. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Og nå har man chatroulette på wii'en IL BE THERE!! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Flott sak dette her da. Syns 360 kontrolleren er bra, men hater assymetriske analogspaker. Dette ser jo helt perfekt ut. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Internet-memes blir det nok ja, Haha! Småflaut å se på, går så treigt fremover med han også stakkar.. Huff. WiiU virker OK, ikke noe for meg, men bra at de har en PRO kontroller (too late perhaps??) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nintendo går ONLINE! Penis-tegninger bekreftet. Liker forresten at Nintendo ikke gidder å gi oss facebook eller twitter eller noe slikt, neida, de må seff lage sin egen greie. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 er jo greit egentlig det der med venner osv, og at man kan fks snakke sammen for å avtale etc, isteden for å sette seg på en pc etc. Og så kan man også gjøre det uten at TVen er på (brukt til andre ting) Har ikke alltid hatt mic, og det å sende meldinger på xbox greia, eller ps3 er et mareritt Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Super Mario World overworld!!!!!!!11111 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 er jo greit egentlig det der med venner osv, og at man kan fks snakke sammen for å avtale etc, isteden for å sette seg på en pc etc. Og så kan man også gjøre det uten at TVen er på (brukt til andre ting) Har ikke alltid hatt mic, og det å sende meldinger på xbox greia, eller ps3 er et mareritt Mic er innebygget i Wii U-kontrolleren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 NEW SUPER MARIO WORLD Håper det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal si, folk har lenge vært kritiske til Nintendos online, men dette virker ekstremt bra. Gjenstår selvsagt å se hvilke feller de vil gå i dog. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Miiverse på pc, wiiu +++. Intellesting. Utrolig treig fremføring. Grundig og rolig, litt for grundig og rolig? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Future Nintendo Devices? Snakker vi Nintenphone? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 "separatory". Elsker engrishen hans. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Miiverse på pc, wiiu +++. Intellesting. Utrolig treig fremføring. Grundig og rolig, litt for grundig og rolig? Iwata kan ikke vite at det sitter nørder over hele verden som holder på å eksplodere av hype Bra at de forklarer ting grundig. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Minner meg om iPaden, det med å vise ting fra padda til TVen osv, ok det, siden du får det med. Og så kan du fappe, uten at familien trenger å vite det, vet ikke om den har flash though Endret 3. juni 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Dette ser skikkelig bra ut. Blir spennende å få vite mer om konsollen på E3. Er spesielt spent på nettleseren og online-funksjonaliteten Gleder meg rett og slett veldig mye til konsollen kommer ut God natt, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå