Rider of Reason Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Oi, må nesten få med meg dette, veldig spent på å høre nytt om Wii U. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Har ikke vært så hypet på et år tror jeg. Siden forrige E3 mener du Gleder meg til konferansen nå ved midnatt. Skal følge med jeg også. Edit: Vanvittig med aktivitet her på forumet nå. Det er sånn det skulle vært hele året. Endret 3. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Drømmescenario: Nintendo annonserer at VC-spill på Wii kan portes over til nyinnkjøpt WiiU. Pretty please...? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Selvfølgelig er det et drømmescenario, fordi jeg har en del klassikere på min Wii Viss det ikke lar seg gjøre kjøper jeg de bare på ny, enkelt og greit! Endret 3. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det burde da gå fint å laste ned VC-spill på Wii U? Følger det ikke brukeren? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 WIi sine VC-spill er bundet til konsollen, ikke brukeren... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Låst til pr.maskin er korrekt. Så om det blir en VC-store så ser jeg ikke bortifra vi må kjøpe de spillene vi hadde på Wii en gang til. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Folk går helt bananas på Ustream og GAF. Tror mange blir skuffa. Tror ikke det er all verden vi får se i kveld dessverre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Låst til pr.maskin er korrekt. Så om det blir en VC-store så ser jeg ikke bortifra vi må kjøpe de spillene vi hadde på Wii en gang til. Det må en nok helt sikkert. Håper VC-butikken på Wii U inkluderer GameCube-spill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Siden forrige E3 mener du Gleder meg til konferansen nå ved midnatt. Skal følge med jeg også. Edit: Vanvittig med aktivitet her på forumet nå. Det er sånn det skulle vært hele året. Stemmer det, siden forrige E3 45 minutter igjen og MY BODY IS REGGIE! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Veldig god ide det hadde vært med en GameCube sjappe hos Nintendo Network. Men jeg eier de titlene som gjør min Gamecube x2 legendarisk og sjelden Leste også noen sa det svirrer rundt lignende trophy/achievement system til Wii U, samt en lignende avatar/Mii samt sosialt nettverk. Mye å ta fingrene i her, men så gøy dette er! Endret 3. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Drømmescenario: Nintendo annonserer at VC-spill på Wii kan portes over til nyinnkjøpt WiiU. Pretty please...? Dette går på 3DS, så forvent at det kan gå på Wii U også (jeg har faktisk hørt fra en fyr som vistnok jobber med Nintendo Network at dette vil være klart til lanseringen. Aner ikke hvor mye kredibilitet han fyren har dog). Det må en nok helt sikkert. Håper VC-butikken på Wii U inkluderer GameCube-spill. Har også hørt at dette kommer. Edit: og flott avatar iToman! Meget passende i kveld Endret 3. juni 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Siden forrige E3 mener du Gleder meg til konferansen nå ved midnatt. Skal følge med jeg også. Edit: Vanvittig med aktivitet her på forumet nå. Det er sånn det skulle vært hele året. Stemmer det, siden forrige E3 45 minutter igjen og MY BODY IS REGGIE! Si meg, hva kommer dette sitatet "my body is ready" fra? Er det noe Reggie har sagt i et intervju eller noe? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Foreslår forresten at vi bruker denne tråden til å prate om Nintendo Direct også slik at det ikke blir spredd utover altfor mange ulike tråder. Si meg, hva kommer dette sitatet "my body is ready" fra? Er det noe Reggie har sagt i et intervju eller noe? http://youtu.be/9JmQFHUHCVU Men i kveld er det Iwata-time. Gi oss megatons! Endret 3. juni 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Veldig god ide det hadde vært med en GameCube sjappe hos Nintendo Network. Men jeg eier de titlene som gjør min Gamecube x2 legendarisk og sjelden Men hva om det blir HD remasters med 1080p og achievements? *drømme* Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Husker godt han sa det! Gir meg enda et glis rundt munnen. Hehe takker Taterfyrings, synes jeg måtte fyre opp en ny avatar til en kjent helt i min barndom som han er enda @Kilik. Det hadde vært epic. Spille Legend Of Zelda Wind Waker eller Super Mario Sunshine om igjen i lovely 1080p, det hadde vært noe! Endret 3. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Og bare to dager til selve hovedkonferansen: Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Håper bare pcen ikke krasjer i kveld. Har problemer med Ati-kortet, som gir meg BSOD innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå