M@R7!N Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 DarkSiders IIMass Effect 3! Tank! Tank! Tank! Tekken Tag Tournament 2. Trine 2: Director's Cut. Ninja Gaiden 3 ALiens Colonial Marines Bra? Haha. Tekken Tag: Ja takk. Ellers. MEH Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ble det annonsert noen lanseringsdatoer på Luigis Mansion 2 og Paper Mario? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Begge er "Holiday 2012", som regel betyr det oktober-november en gang. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Herregud da mann, det kom ett spørsmål og jeg svarte med det siste jeg hadde lest, hva er problemet? Greit da sier vi det, og ser bort fra all tidligere negativitet fra din side. Ja, tenk at jeg har vert negativ til det Nintendo har vist , det er jeg helt alene om... Om jeg ikke er helt på jordet så har man nok det. Man bare starter "på scratch" med ny karakter hver gang man dør Ja, men du kan lokalisere og drepe zombien av den forrige characteren din for å få tilbake utstyret. Det er ett artig konsept. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja, tenk at jeg har vert negativ til det Nintendo har vist , det er jeg helt alene om... Jeg leste deg mer som generelt negativ på en klassisk trollende måte, men om jeg tok feil, så unnskylder jeg det. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Da er det 20 minutter til Nintendo 3DS Software showcase! Litt over 1 time live stream der det snakkes om nyheter til 3DS. Stream: http://e3.nintendo.c...ftware-showcase Endret 7. juni 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da er Reggie på scenen igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Epic Mickey til 3DS ser veldig bra ut. Gleder meg til det. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Samme her! Kommer nok og til å plukke opp Luigi's Mansion og, herlig at han endelig får et eget spill til 3DS. Paper Mario ser og bra ut, kan ikke klage på at 3DS har mangel på spill nå ihvertfall hehe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Luigi's Mansion ser også veldig bra ut ja. Paper Mario og med turbasert kampsystem, slik det skal være! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Både Luigi's Mansion og Paper Mario nå i sommer. 3DS har så fantastisk mange fete spill som kommer fremover at jeg tror jeg skal invistere i den med større skjerm. Endret 7. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Alle disse spillene ser fantastiske ut - men hvor er de nye spillene. Hadde Nintendo fult opp konferansen sin i går med dette så ville den vært en god del bedre, det er helt sikkert Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hadde håpet på Zelda. Jaja, det kommer nok, og det var mange andre fristende spill der. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er så mange flotte spill som kommer nå framover at jeg kan leve uten zelda litt til. Men forventer mer nytt før året er omme. Syns Nintendo gjør mye riktig med 3DS nå i allefall. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Klarer meg uten Zelda litt til jeg også, men konsollen er over et år nå, så en annonsering av et nytt Zelda bør snart skje. Er enig med at Nintendo gjør mye riktig med 3DS. Sony bør følge med slik at de ser hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Noen andre som er skuffet at de ikke avslørte noen nye spill? De snakket jo bare om spill som var allerede annonsert :/ Lyst på den nye Monster Hunter 3G jeg Endret 7. juni 2012 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Nja, Nintendo sin E3 konferanse var forferdelig, mens Sony sin var ok =P Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg er skuffet over ingen nye spill, men selve line-upen ser bra ut fremover. Får håpe spill som Fire Emblem, Monster Hunter og Layton vs Wright kommer hit etterhvert også, så blir det nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå