vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Når er konferansen i morra? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Skal fortsatt ha WIIU jeg også, men vet ikke helt om det blir kjøp på realese. Nå er det forresten demo av Platinum Games sitt spill på gametrailers. Jeg skal ikke kjøpe på release, det bestemte jeg meg for i fjor. Unntaket var om det kom noe som virkelig var verdt å kjøpe den med en gang. Ser ikke ut til at det skjer, men jeg tipper at det vil komme mange gode titler etterhvert til den, akkurat slik som til Wii. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jaja, sa de noe om prisen? Kan kanskje være interessert om den er rundt 250-300 dollar. Mener å ha lest at den er $400 eller $499 Haha lol, du er tydeligvis bare ute etter å trolle. Eneste som er annonsert om prisen er at den ikke blir annonsert på E3, så der fikk du den. Så om jeg kommer med noe du ikke liker så er det å trolle? Selvfølgelig er det ikke noe offisielt enda, men man må da kunne komme med rykter? http://www.examiner....-just-under-400 $400 der altså. Og at Nintendo hverken kommer med pris eller dato er jo ikke lovende. Legg merke til at du skrev ingenting om at det var rykter, du skrev bare "mener å ha lest at den er 400 eller 500" for å slik lage inntrykk av at dette er et så uattraktivt produkt som mulig, ihvertfall var det slik jeg forstod det. Alle priser fra 249 til 399 har vært ryktet, så det er rimelig verdiløst å bringe opp her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette var jo ganske...meh. Men paper mario så svært bra ut, samme med ZombieU, og uansett vet vi jo at det kommer andre spill framover - zelda, mario, metroid, alt det standardgreiene som aldri skuffer. Men ja, virkelig ingen BAM-øyeblikk i dag nei. Alt vi har sett fra Wii U er pre-rendret, det samme gjorde de med Red Steel under Wii konferansen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ellers så skal selvsagt jeg også ha Wii U, det er en spennende og innovativ konsoll med mye potensiale, men denne konferansen var elendig og det må det være lov å utrykke skuffelse over Er forresten også annonsert et Warioware-aktig spill til Wii U nå. 1 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Så det som ser mest lovende ut var ikke engang på konferansen? =/ Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Legg merke til at du skrev ingenting om at det var rykter, du skrev bare "mener å ha lest at den er 400 eller 500" for å slik lage inntrykk av at dette er et så uattraktivt produkt som mulig, ihvertfall var det slik jeg forstod det. Alle priser fra 249 til 399 har vært ryktet, så det er rimelig verdiløst å bringe opp her. Herregud da mann, det kom ett spørsmål og jeg svarte med det siste jeg hadde lest, hva er problemet? Lenke til kommentar
Reptoid Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Zombie U demo på GT nå, virker lovende. Karakteren din har bare ett liv, skikkelig "survivor" greie mao. Hvorfor de ikke viste dette på konferansen kan man jo spørre seg om! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Herregud da mann, det kom ett spørsmål og jeg svarte med det siste jeg hadde lest, hva er problemet? Greit da sier vi det, og ser bort fra all tidligere negativitet fra din side. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 ZombiU ser jo ganske så lovende ut da, om det er nok til å få meg til å kjøpe på dag 1 det er ikke sikkert men konseptet,kontrolleren og grafikken ser bra ut. http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-zombiu/731245 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det ser forferdelig generisk ut, og til tider on-rails. Kan godt bli bra, men føler ikke at det er voldsomt vits å hype det. Etter min mening er de mest lovende spillene (som ikke er porter) Pikmin 3; Rayman Legends og New Super Mario Bros U, men av dem så er det bare Pikmin som virkelig ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er mer spent på Platinum spillet personlig. Zombiuguu synes jeg faktisk virker litt lovende, siden det er et ordentlig zombie spill, fremfor et spill med zombier i seg. Det virker som det er lagt fukus på survival horror Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 De helt store sikkerstikkene vi ventet på manglet. Samtidig må jo de nye spillkonseptene vi ikke har ventet på å en sjanse før vi dømmer dem nord og ned. Jada, jeg er skuffet. Hadde de hatt et Metroid spill ville jeg vært storfornøyd. Det skal så lite til... Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ble ikke overbevist ang wii u med reggies holdninger Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Zombie U demo på GT nå, virker lovende. Karakteren din har bare ett liv, skikkelig "survivor" greie mao. Hvorfor de ikke viste dette på konferansen kan man jo spørre seg om! Sånn jeg forsto det er det flere karakterer å velge mellom, og når en dør bytter du til neste karakter. Hver karakter har dermed kun ett liv, men du som spiller kan fortsette å spille helt til du slipper opp for karakterer. Det er samme system som i f.eks Alien Infestation på DS, bare med ekstra corpse runs. (hihi.) Dvs når karakteren din dør må du finne liket og hente sakene hans/hennes igjen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 De helt store sikkerstikkene vi ventet på manglet. Samtidig må jo de nye spillkonseptene vi ikke har ventet på å en sjanse før vi dømmer dem nord og ned. Jada, jeg er skuffet. Hadde de hatt et Metroid spill ville jeg vært storfornøyd. Det skal så lite til... Dette er sant, vi får gi de nye konseptene en sjanse før vi dømmer dem nord og ned. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Slik jeg skjønte så slipper man ikke opp for karakterer. Man hopper bare videre til neste overlevende hele tiden. Edit: On a different note. JEG ER SKUFFET!!! Men vi får vente og se hvilke inntrykk som kommer i løpet av uken. Og jeg gir ikke opp håpet om flere avsløringer de neste dagene. I værste fall neste månedene. Endret 5. juni 2012 av Mumsen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jada, jeg er skuffet. Hadde de hatt et Metroid spill ville jeg vært storfornøyd. Det skal så lite til... Ville også gjerne ha et Metroid, men Castlevania: Mirror of Fate ser ut til å bli ganske interessant. 2.5D passer til 3DSen, og så lenge de lager et Metrovania blir det nok garantert kjøp for min del. Men så er jeg både Metrovania- og 3DS-fanboy. Slik jeg skjønte så slipper man ikke opp for karakterer. Man hopper bare videre til neste overlevende hele tiden. Så har man evig karakterer? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Om jeg ikke er helt på jordet så har man nok det. Man bare starter "på scratch" med ny karakter hver gang man dør Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hun sa at det ikke fantes noe Game Over, så jeg regner med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå