kilik Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Tviler litt på at vi ser noe til Zelda Wii U i år. Ser for meg Zelda 3DS våren neste år og Zelda Wii U klart til julesalget 2014. Tror det er to Mario-spill under utvikling tli Wii U. New SMB Mii som er klart til lansering og et større 3D-prosjekt (Galaxy-teamet) som ikke er klart før julesalget 2013. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det høres logisk ut, bortsett fra at jeg bare ikke kan fatte at det skal komme ut to New Super Mario Bros-spill i år. EAD Tokyo har tross alt jobbet med et spill siden 2007, så ikke umulig at det også kan være klart i år og at de velger å utsette New Super Mario Bros Mii. Høres ihvertfall mer logisk ut for meg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg vil tro NSMB i hovedsak er for å sparke i gang online-tjenesten. Litt kynisk, kanskje, men de to blir jo de første fullversjonene til salg som nedlastbare spill. Men jeg håper det er en kobling mellom Wii U- og 3DS-versjonene. De har jo snakket lenge om å koble 3DSen til Wii U-en, for eksempel for å bruke den som håndkontroll. Kanskje vi kan slå sammen spillene og spille Wii U-baner på 3DSen og 3DS-baner på Wii U-en? Det hadde vært moro. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Om det blir kun NSMB som blir vist på E3 er nok for min del å anskaffe Wii U Men om det stemmer er jeg redd for at Wii U ikke kommer før neste år, og det er veldig surt Her håper jeg Nintendo gir ut mer info, om ikke på E3 men på Tokyo Game Show o.l Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg tror at Nintendo er bedre tjent med å fokusere på et fullverdig 3D-spill som viser frem grafikken til Wii U fremfor å skvise ut New Super Mario Bros Mii, men det er jo aldri lett å vite med slike ting. Nintendo trenger spill som kan selge konsollen, og NSMB er et slikt spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Problemet er at de må selge både konsollen og online-tjenesten til både Wii U og 3DS. Jeg tror det er nettopp derfor de har annonsert to NSMB. Men det blir helt sikkert et 3D-spill også til Wii U. Kanskje til og med på E3. Bare det ikke blir Galaxy 3 er jeg fornøyd. Nok Galaxy nå. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg satt og funderte litt på tanken om et Super Mario Universe inspirert av Quantum Conundrum. Der Mario hadde reist fra univers til univers for å finne *surprise surprise* Bowser og Peach. Hvert univers hadde hatt en annerledes grafikkstil, fysikk og spillestil, og de kunne vært inspirert av tidligere Mario-spill. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg hadde enkelt sagt ja til nytt Galaxy spill fordi de to andre er spillperler og er på min topp 10 denne generasjonen. Men Nintendo gjør feil viss de kun har 2D Mario til Wii U kommende 2-3 årene Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Galaxy 1 er svært bra. Galaxy 2 har også definitivt sine sider , men jeg syntes det ble for likt Galaxy 1. I stedet for et tredje spill bør de heller komme med noe helt nytt. De har jo laget spill som Yoshi's Island, Super Princess Peach and Wario Land, så de kan hvis de vil. Å bare kopiere eldre spill blir for lettvint. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gi oss Xenoblade 2 til Wii U. Kom igjen Nintendo! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Monolith Soft jobber med et rpg til Wii U. Forhåpentligvis får vi vite hva på tirsdag! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gi oss Xenoblade 2 til Wii U. Kom igjen Nintendo! Hvorfor ikke Xenogears 2? Eller hva som helst annet fra Xeno universet? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg tror Xenogears er eid av Square-Enix og Xenosaga er eid av Namco Bandai, så det kan de ikke bruke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har kun spilt Xenoblade, men elsket det så mye at jeg gjerne skulle hatt en oppfølger. Helt klart et av de beste spillene jeg har spilt på Wii. Kanskje til og med uansett plattform. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) It’s E3 this Tuesday, so if you’re sitting down painfully awaiting the arrival of the conference, Nintendo have a Wii U based game/teaser that you can play along with to fill the time! The Official Wii U Facebook page has given a ‘hint’ as to three Wii U Launch Games: Guess what the initial game releases will be for Nintendo’s new home console, Wii U? Soon we’ll scratch off to reveal the names! ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒. The three silver bars are 33, 27, and 19 characters long, showing the length of the games. It may seem hopeless trying to guess what the titles will be, but here’s some food for thought: The Legend of Zelda HD Collection = 33 New Super Mario Bros. Wii U = 27 Kirby’s Adventure 2 = 19 Coincidence? What are your guesses? KILDE: http://www.game-bubble.com/rumour-zelda-hd-collection-more-are-wii-u-launch-titles/ Endret 1. juni 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Tja, New Super Mario Bros Wii U er vel det samme som NSMBMii, så det er tvilsomt at det er det de mener. Men 'Metroid Prime HD Collection' blir 27 tegn (om vi tar med åpenrom.) Og Super Metroid Wii U' er 19 tegn. Det er jo lov å håpe. Vet det er kort tid siden Metroid Prime Collection, og strengt tatt er jeg ikke interessert i enda mer Prime. Men tar gjerne en remake av Super Metroid på Wii U. Endret 1. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg håper og tror at Nintendo ikke vil legge til Wii U etter hvert spill navn. New Super Mario Bros. Wii U høres veldig tungvindt ut for eksempel. New Super Mario Bros. HD, Mario Kart HD osv. høres langt bedre ut. Eller kanskje rett og slett bare New Super Mario Bros. 4 og Mario Kart 8. Så mange kombinasjoner som er mulig, så blir umulig å tippe, men har mer tro på en Metroid collection enn en Zelda collection. Har en stund hatt tro på New Super Mario Bros. Mii, Pikmin 3 og nytt Metroid Prime som lanseringstitler. Metroid Prime Wii U er riktignok 19 karakterer, men tror som sagt ikke de går for et så kronglete navn. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Håper ikke det blir HD etter alle navn, da vektlegger de ting (grafikk) hvor Nintendo per i dag ikke egentlig er i front, så det blir litt tullete. Vil heller at de bruker slike navn som Super Mario Universe, Smash Bros Unleashed osv. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Ja, det er sant. Dessuten kan det misforstås med at det er en HD-versjon av et gammelt spill, f.eks. hvis de finner ut de vil lansere Zelda: Majora's Mask HD. Da blir det nok heller litt mer som på GC med Wave Race: Blue Storm og Mario Kart: Double Dash!! blant annet. Endret 1. juni 2012 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Får håpe det. Er alltid mer interessant med skikkelige navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå