Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, sa de noe om prisen? Kan kanskje være interessert om den er rundt 250-300 dollar.

Mener å ha lest at den er $400 eller $499

Haha lol, du er tydeligvis bare ute etter å trolle. Eneste som er annonsert om prisen er at den ikke blir annonsert på E3, så der fikk du den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Ser mange tvitrer om: "WHERE IS SUPER SMASH BROS?"

Er det ingen som følger med? Sakurai har såvidt begynt med det spillet.

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Jaja, sa de noe om prisen? Kan kanskje være interessert om den er rundt 250-300 dollar.

Haha lol, du er tydeligvis bare ute etter å trolle. Eneste som er annonsert om prisen er at den ikke blir annonsert på E3, så der fikk du den.

Gikk vel faktisk rykter om $450 en tid.

Lenke til kommentar

Så om jeg kommer med noe du ikke liker så er det å trolle? Selvfølgelig er det ikke noe offisielt enda, men man må da kunne komme med rykter?

http://www.examiner.com/article/rumor-nintendo-wii-u-pricing-to-be-just-under-400

$400 der altså.

Og at Nintendo hverken kommer med pris eller dato er jo ikke lovende.

Lenke til kommentar

Ok, da er det bare å kåre Ubisoft som vinnere av E3. De er milevis foran alle andre, mens Nintendo crusier greit på siste plass med det som er tidenes hype-killer av en konferanse. God natt folkens.

Ikke glem at de har en konferanse i morra også. Den vil fokusere mest på 3DS, så det kan faktisk bli interessant. Men selv om den er knallgod blir de nok bare å havne på middels sammenlagt. Ikke helt den suverene seieren mange av oss håpet på.

Lenke til kommentar

Dette hadde jeg ikke trodd. Nintendo leverer så langt fra forventet som mulig.

Uten tvil årets tapere. De får 3 poeng av meg for Pikmin 3, Paper Mario og NSMBu.

Trekk 2 poeng for dårlig konferanse totalt sett, er tross alt en NY konsoll og da forventes mye mer! Eksepsjonelt lite hype.

PK 1/10.

1. MS

2. Ubisoft

3. Sony / EA

4. Nintendo

Lenke til kommentar

Om ikke Nintendo nådde så høyt denne gangen, så er det jo masse annet som ser mega bra ut. Beyond og Watch Dogs er noe jeg gleder meg sykt til. Tror og at når denne skuffelsen folk føler nå roer seg, så ser man kanskje at selv om E3 ikke gikk så bra for Nintendo, så er fortstatt Wii U spennende. Men hadde håpet at de viste noe smått om om hvor Zelda er på vei, og hvordan utviklingen av det nye SMB spillet går, selv om det er veldig tidlig selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Noe av problemet er vel at de måtte bruke DS for å fylle ut dagens keynote.

Og ikke minst den masete menyen proppet med Miis, som vi allerede fikk en gjennomgang av på forhånd. Elendig.

Men det er egentlig helt greit, for da sparer jeg en del tusinger her ihvertfall. Ikke verdt å springe beina av seg for denne konsollen overhodet. Gammel hardware og,gamle spill og fjøla har enda ikke greid å overbevise på noen som helst måte. Nei takk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Skal fortsatt ha WIIU jeg også, men vet ikke helt om det blir kjøp på realese.

Nå er det forresten demo av Platinum Games sitt spill på gametrailers.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jo, ja... men jeg håpet på flere adventure/openworld/3rd person spill som ikke allerede finnes på andre konsoller..

Lenke til kommentar

Dette var jo ganske...meh. Men paper mario så svært bra ut, samme med ZombieU, og uansett vet vi jo at det kommer andre spill framover - zelda, mario, metroid, alt det standardgreiene som aldri skuffer.

Men ja, virkelig ingen BAM-øyeblikk i dag nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...