Rider of Reason Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jebus. Jeg trodde det ville bli lett for Nintendo å overgå konferansene til Sony og MS, men dette var jo faktisk verre. Sånn sett så overgikk de jo Sony og MS, bare i negativ forstand. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 1. Ubisoft 2. Sony 3. Nintendo 4. EA og MS Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Så... Ubisoft vinner E3? Lett. Heller mellom Ubisoft og Sony her. Men de fleste Ubisoft-spillene havner jo hos Sony uansett, så da er det vinn-vinn for meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nintendo lanserer ny konsoll og jeg er ikke engang nysgjerrig på den. Det er godt gjort. Var rett og slett klar til å kaste penger etter hele gjengen som jobber der og bare ventet på en unnskyldning for å gjøre det. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 årets skuff, uten tvil. HVOR F ER METROID?!?!! 1 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) 1. Ubisoft 2. Sony 3. Nintendo 4. EA og MS Vil faktisk sette MS over Nintendo, å lansere en ny konsoll og ha så lite å by på trekker kraftig ned. Men Ubisoft er den soleklare vinneren og redningen for denne E3 konferansen. Endret 5. juni 2012 av hvakrg Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Mtp. den nokså dårlige konferansen til MS, og den noe ordinære(men riktignok brukbare) Sony konferansen, skulle en tro at Nintendo burde hatt en enkelt jobb med å toppe begge konkurrentene, med en ny hjemmekonsoll på trappene og alt...men den gang ei ser det ut som. Endret 5. juni 2012 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) gametrailers NÅ sjekk ut ny game som ikke har blitt nevnt under pressekonferansen kommer straks, 5 min Endret 5. juni 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) "WiiU game from a huge developer" Følg med på gametrailers streamen, Reggie kommer på snart. Endret 5. juni 2012 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Link til Gametrailer streamen http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html Eh, det funka jo veldig dårlig.... Endret 5. juni 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det der var skikkelig skuffende. Jeg håpet på Retro Star Fox og noe nytt. Ja, da blir det vel ikke noe WiiU på meg likevel da. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Så... Ubisoft vinner E3? Lett. Heller mellom Ubisoft og Sony her. Men de fleste Ubisoft-spillene havner jo hos Sony uansett, så da er det vinn-vinn for meg. Hvis Sony ikke hadde hatt Vita hadde det vært en helt kurant konferanse med tanke på at PS3 sin tid er på hell og en del av de største utviklingsteamene deres allerede er i gang med PS4-prosjekter. Men den behandlingen vi ser Vita får nå med en logo av Call of Duty så ser man at noe er seriøst galt. Virker som om Sony selv ikke har troen engang. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nintendo lanserer ny konsoll og jeg er ikke engang nysgjerrig på den. Det er godt gjort. Var rett og slett klar til å kaste penger etter hele gjengen som jobber der og bare ventet på en unnskyldning for å gjøre det. Denne beskriver så godt hvordan jeg føler meg nå. Jesus. SKUFFA! : ( Jeg satt bare og venta og venta på en "but wait, there's more!" mot slutten, fordi jeg trodde ikke på at de hadde så lite. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå er Reggie på Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jaja, sa de noe om prisen? Kan kanskje være interessert om den er rundt 250-300 dollar. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg kjøper WiiU likevel. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jaja, sa de noe om prisen? Kan kanskje være interessert om den er rundt 250-300 dollar. Mener å ha lest at den er $400 eller $499 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jaja, sa de noe om prisen? Kan kanskje være interessert om den er rundt 250-300 dollar. Mener å ha lest at den er $400 eller $499 Sannsynligvis tidlige estimater, de siste ryktene sier $299 og det er alt Nintendo kan ta hvis de i det hele tatt vil selge mer enn 5 millioner konsoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå