LarZen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hva er det dere holder på med Nintendo, dette ender i katastrofe for selskapet tror jeg. For en forferdelig pressekonferanse...det var jo helt elendig! Satt som en spørsmålstegn når det var ferdig og bare tenkte hva i helvete.... Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nintendo er så jævla ræva. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Forhåpentligvis får vi se Zelda på 3DS imorgen. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor forventet du det? Zelda har vel tradisjonelt sett blitt lansert på slutten av en konsolls levetid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Wii U kan bare floppe i fleng, så kanskje dem tar seg selv litt seriøst neste gang. For noe møl Nintendo. Men bare spy ut noen Mario titler med nye farger så ordner det seg sikkert Endret 5. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nintendo er taperne av E3 2012 etter min mening. 2 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Haha, så fantastisk skuffende forestilling. Ingenting interessant med unntakt av Zombi U. Nytt jævla 2d Mario og TO mario til til 3ds (har ikke 3ds). Nei, dette imponerer ikke nintendo. Om ikek det dukker opp noe GTA V eller Half Life på de neste dagene er dette tidenes verste E3 i mine øyne. Nintendo er taperne av E3 2012 etter min mening. Uten å ha sett de andre så kan ikke det være langt fra sannheten etter dette mølet her. Endret 5. juni 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Mystery dev? Kan være spennende. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Wii U er taperne av E3 3DS blir vel vinneren... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bare å se på gametrailers nå, folka som sitter i studioet, er ganske "stunned" ikke på en bra måte though 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Forhåpentligvis får vi se Zelda på 3DS imorgen. Nja, om de lager et like ræva spill som de fleste de viste i dag kan de like greit la være. De eneste spillene som interesserte meg i dag var Scribblenauts og Pikmin. Det er to spill av 23. Go Nintendo... 1 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg håper for guds skyld at folk som er med i slike presentasjonsvideoer får godt betalt. Gud så ekkelt falske de er. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Sony vant E3, tett bak Ubisoft hos meg ihvertfall! Sony hadde vel 10 eksklusive om man teller med PSn titler som andre basen gjør "nye iper" likksom Sitter igjen med gåsehud fra Last Of Of Us, Beyond Two Souls, God of War Ascension and Watch Dogs, resten naa go to bed.. Endret 5. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jebus. Jeg trodde det ville bli lett for Nintendo å overgå konferansene til Sony og MS, men dette var jo faktisk verre. Ubisoft står igjen som den store vinneren, noe jeg aldri hadde trodd på forhånd. Pikmin 3 og NSMB U ser bra ut though. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vent vent vent, Han duden på gametrailers sa nettopp at nintendo skulle vise fram et spil der fra "mystery developer" Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Å avslutte konferansen med noe kjedelig å uinteressant var nok rimelig dumt. Det blir som en dårlig slutt på en film, og ødelegger store deler av opplevelsen. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sony blør penger, tror ikke du forstår hva market cap er for noe Selvfølgelig forstår jeg hva market cap er, hvorfor skulle jeg ellers trekke det inn her? Men du har nok rett i at Sony ikke har råd, så da står det vel mellom Apple og Microsoft. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vent vent vent, Han duden på gametrailers sa nettopp at nintendo skulle vise fram et spil der fra "mystery developer" Får vel følge med her mens jeg prøver å øve til en årsprøve. :/ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Så... Ubisoft vinner E3? Lett. 1 Lenke til kommentar
Reptoid Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette var ikke akkurat det helt store nei (for å være litt diplomatisk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå