Pubé Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette minner meg kraftig om Banjo Kazooie Nuts And Bolts. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor er det viktig å snakke ti minutter om dette minispillet? Fordi de egentlig ikke snakker om spillet i det hele tatt, men presenterer Nintendo Land? Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 og så var det ferdig...... eller? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du undervurderer Nintendo. De har mer enn nok penger til å holde det gående i årevis fra før, og de vil onk selge i bøtter og spann av de der idiotiske casual spillene. Husk at Wii var den bestselgende konsollen i forrige generasjon. (dvs Wii og PS360.) Men om noen skulle kjøpe opp Nintendo håper jeg det blir Sony. Hjelper ikke å være bestselgende når de har slitt kraftig de siste årene. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ganske skuffende så langt... men det er kanskje fordi jeg hadde skyhøye forventninger til denne konferansen. Jeg hadde håpet at denne konferansen skulle får meg interessert i Wii U og fjøla, men tvert i mot styrker det bare min skepsis. Jepp, blir bare mer skeptisk av det greiene, når de viser spill som man kan spille. Men de velger heller å gjøre CG/pre rendret shit på det. Føltes bare som de har noe å skjule Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Gleder meg til å spille Wii U med 4 venner Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvem kommer til å kjøpe opp Nintendo om 2-3 år?? Sony, Apple eller Microsoft? Lol, som om Sony har råd til det. Market cap på 16 milliarder? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvem kommer til å kjøpe opp Nintendo om 2-3 år?? Sony, Apple eller Microsoft? Lol, som om Sony har råd til det. Market cap på 16 milliarder? Sony blør penger, tror ikke du forstår hva market cap er for noe Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hjelper ikke å være bestselgende når de har slitt kraftig de siste årene. Du har tydeligvis null peiling, Nintendo tjente mer penger i 2008 enn det Sony har tjent på alle sine år i gaming siden 1994, go figure. Denne konferansen suger, og om det fortsetter slik så vil Wii U slite, men det er langt derfra til denne kunnskapsløse doom-ingen her. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg må si meg skuffet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du undervurderer Nintendo. De har mer enn nok penger til å holde det gående i årevis fra før, og de vil onk selge i bøtter og spann av de der idiotiske casual spillene. Husk at Wii var den bestselgende konsollen i forrige generasjon. (dvs Wii og PS360.) Men om noen skulle kjøpe opp Nintendo håper jeg det blir Sony. Hjelper ikke å være bestselgende når de har slitt kraftig de siste årene. Du glemmer at de ble stiftet på slutten av 1800-tallet, så de har bygd opp en rimelig kraftig formue opp gjennom årene. De kan nok gå i minus i mange år uten å gå konk. I tillegg har vi jo konferansen i morra. Jeg kommer nok til å se den, men vurderer sterkt å kjøpe en PSVita i stedet for Wii U nå. Om ikke annet for mer Assassin's Creed. Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 nintendoland...nintendoland....NINTENDOLAND!!! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Og der var det slutt. Uten noen overraskelsesavslutning... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) En jævla tur til igjennom den dritten der? Håper vi finner Zelda der for faen. Dette her må være noe av det verste våset jeg har sett noensinne. For ett anti-klimaks! Wii U? Fuck U Endret 5. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Haha, dette var til og med mye værre enn microsoft, der fikk vi fortsatt lange gameplay demoer. Dette her var fullstendig katastrofe (for min del) Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dayum.. litt skuffende, forventa noe Zelda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå