Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 De bør komme med "but wait, theres more" før det er slutt Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er en gigantisk Nintendo-fan, men dette er noe av det mest skuffende jeg har sett noensinne. Pikmin 3 og Reggie sin humor trekker det litt opp, men resten er bare ting vi vet om fra før. Triste greier. Får håpe det kommer noe nå på slutten. Samme her... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Seriøst, jeg har aldri vært så hypet før, og dette er hva vi får?? Ekstremt skuffende av Nintendo. My body was not ready for this Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det triste er at jeg begynner å bli svært skeptisk til Wii U etter denne konferansen. Maskinen er nok bra, men hva hjelper det når vi får så ræva spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 My body is bored Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Gratulerer til Sony for i år. Unless.... Her var det faktisk ingenting for meg, absolutt null og nada som tilsier at Wii U skal gi meg en morro opplevelse. Pikmin har jeg ikke noe forhold til, men det såg i det minste koselig ut. Ingen Zelda ved day one = no go. Mario duger ikke. Endret 5. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 There better be a "just one more thing" I says thee... Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvem kommer til å kjøpe opp Nintendo om 2-3 år?? Sony, Apple eller Microsoft? Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 bare sånne små gimmick greier Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvem kommer til å kjøpe opp Nintendo om 2-3 år?? Sony, Apple eller Microsoft? Nåja. Det var da litt voldsomt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sitter å vrir meg i stolen her.... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ganske skuffende så langt... men det er kanskje fordi jeg hadde skyhøye forventninger til denne konferansen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Sony klart best hvis det ikke kommer noe på slutten. Allerede på overtid. Så vet ikke. Still, de kommer ut, vi skal vise dere 23 spill. Så er det 21 trailere. Null gameplay. Bortsett fra just dance og mario. Ufattelig skuffende. De sier samtidig at mange av disse spillene kan spilles på e3 messa. Men de bruker tid på gimmick greier sånn som nå. Endret 5. juni 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor er det viktig å snakke ti minutter om dette minispillet? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nintendo tar en 2003 og gir oss Pacman - et spill fra 1981 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvem kommer til å kjøpe opp Nintendo om 2-3 år?? Sony, Apple eller Microsoft? Du undervurderer Nintendo. De har mer enn nok penger til å holde det gående i årevis fra før, og de vil onk selge i bøtter og spann av de der idiotiske casual spillene. Husk at Wii var den bestselgende konsollen i forrige generasjon. (dvs Wii og PS360.) Men om noen skulle kjøpe opp Nintendo håper jeg det blir Sony. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Wii U er tydeligvis ikke for meg da 90% av det de viser her handler om å danse, synge og spille andre mini- spill. Eneste som interesserte meg er Pikmin 3, ikke nok til at jeg kjøper Wii U dessverre. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor er det viktig å snakke ti minutter om dette minispillet? Veldig godt spørsmål! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ganske skuffende så langt... men det er kanskje fordi jeg hadde skyhøye forventninger til denne konferansen. Jeg hadde håpet at denne konferansen skulle får meg interessert i Wii U og fjøla, men tvert i mot styrker det bare min skepsis. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvem kommer til å kjøpe opp Nintendo om 2-3 år?? Sony, Apple eller Microsoft? Lol, som om Sony har råd til det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå